četrtek, 22. november 2007

Komu ste podobni?

Na eni spletni strani sem zasledila bližnjico do : PRVE STRANI, DRUGE STRANI in TRETJE STRANI.

Jaz sem zaenkrat poskusila samo na prvi strani in mi je vrglo ven, da sem podobna



EDIT: sem poskusila še na drugi strani, pa mi je izpostavilo:

Vi pa sami presodite, če vidite kako podobnost med njimi in mano :)

Me zanima, komu ste vi podobni :) Lahko pa poskusite na vseh treh straneh isto sliko in primerjate rezultate :D

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

In tvoja fotka? Vsak ne ve kako izgledaš. Sploh pa fotka drugače prikaže.

Anonimni pravi ...

Uau, kako zanimivo ;) Podobnost je seveda pogojna, vendar nekaj elementov je pa moralo biti enakih...malce za šalo je prav zanimivo tole ;)Fotka seveda lahko prikaže malce drugače, vendar je to še vedno realnost..."catch" je samo v tem, da v vsakdanjem življenju ne moremo zaznati vsakega premika in vsake pozicije obraza, kot jih lahko ujame fotoaparat in za njim dober fotograf ;)...v predvsem pravi osvetlitvi... ;)

Spela pravi ...

Res je, da vsak ne ve, kako izgledam...lahko bi pa mogoce ti, ki ves kako izgledam, podal komentar, če sm kateri od teh kaj podobna ;)