petek, 28. december 2007

Blog...mimogrede / ”very important” ?

Torej...zanima me, koliko vam pomeni bloganje, blog, objave, komentarji?


Ko pridete domov (mogoče že v službi)...grete najprej pregledat svoje nove komentarje, nato vse nove vpise? In to naredite večkrat na dan? Ko se vam v glavi utrne misel o naslednjem postu...odhitite do najbližjega računalnika, mogoče vzamete prvi listek, ki je v bližini in zlijete vse misli? Mogoče, čez nekaj časa še vse skupaj parkrat preberete...ali pa date komu v pregled preden gre v javno objavo? Potem pa komaj čakate na komentarje...in vestno preglejujete statistiko in se trudite za to, da bi bil blog čimbolj uspešen in popularen?


Ali pa mogoče pregledate vsake toliko časa svoj blog, če je kdo karkoli komentiral...nato vsake toliko časa ostale bloge, če je kdo kaj na novo objavil? Svojo objavo napišete, je niti ne pregledate (oz. ne preberete) tega kar ste napisali in pritisnete na gumb ”objavi”? Pišete bolj za sebe in ne toliko za druge in vam je prav malo mar, če bo kdo komentiral ali pač ne.

Kaj pa jaz? Jaz se lahko najdem tu nekje vmes. Res je, da svojih objav ne načrtujem najbolj vnaprej...zato se znajo v njem pojavit slovnične napake, tipkarski škrati...
...sem pa vseeno vesela, če dobim kak komentar, če vidim, da nekdo bere to, kar jaz napišem (pa čeprav niso najbolj profi objave) ;) No, pa tudi statistiko tu pa tam pregledam :)
Kam torej spadam...med vestne blogerje ali tiste ”ta druge”?

Kam torej spadate vi? Če priznate, se vam pol oprosti...torej naj vas ne bo strah priznat :D



Sem našla še eno zanimivo stran, kjer lahko dejansko ugotoviš z odstotki, če oz. kako odvisen si od bloga/bloganja :)
61%How Addicted to Blogging Are You?

Find an Ultrasound school



URL strani <--- klikni :)

16 komentarjev:

Urban pravi ...

@špelčk
Jaz priznam... ni me sram :P:P:P:P....nisem bloger :D:D:D
Za blog moraš imeti žilico za pisanje, kar pa pri meni ne gre.

Spremljam pa tvoj blog redno, saj si me edina povabila in tudi napišem komentar z veseljem, ker vem, da vsak bloger pričakuje določene odzive, torej tudi ti.
Nekatere druge bloge pa spremljam bolj tko tko:S

Upam, da boš imela še dolgo časa željo pisat blogece in zabavat sebe in druge.
Blog "Črtasto" roooox ;)
lp,u

Anonimni pravi ...

Jaz sem srednje vesten bloger, ampak jih pa rada prebiram. Ko pridem domov grem gledat najprej e-posto .. tam pa itak vidim vse kar je treba, od komentarjev naprej :)

Lucija pravi ...

I am 70% addicted to blogging. :)
Priznam, vsak dan pogledam, če je slučajno kakšen nov komentar. Dostikrat, ko se mi kaj novega dogodi, takoj pomislim: aha tole bom pa napisala na blog. Te kar potegne noter. :)
Čeprav trenutno v decembru ni ravno veliko napisanih objav - enostavno ni časa. Zelo rada pa prebiram tudi druge bloge.

Anonimni pravi ...

Prvic: nabrala sem 60%! Pa hvala za zanimiv kviz.
Drugic: priznam, da ker sem se cist sveza - moj blogec je star komaj en mesec, da sem res mal zasvojena ja in pol vse kar se kej dogaja kr studiram kk bom napisala. Ja, najprej grem na mail in vidim ce je kak komentar.
Tretjic: v bistvu pisem blog za sebe, sem pa ful vesela, ce vem da ga berejo drugi, da dajo kak komentar in da "zabavam" ostale.
Tretjic: tudi statistiko spremljam ,ker mi je zanimivo da vidis koliko ljudi je bralo ...

Tako da gremo naprej,... pisat :)

Anonimni pravi ...

Aja, še to! - Hvala vama za čestitko

Spela pravi ...

@Urban...lepa hvala za takšne pohvale :) Jaz pa mislim, da če bi se lotil bloga bi ti ravno tako šlo, kot marikomu drugemu...samo zaupanje vase moraš imet ;)

@Lyla: welcome :) Jaz nimam komentarjev urejenih preko emaila, tako, da kar preklikam kar je novega ;)

@Lucija: welcome to you too :) Ja decembra nas baše za čas, čeprav je dogodkov polno za pisanje, a ne? ;) Bomo pa v januarju nadoknadili ;)

@Eva: ja..ti si full pridna :) Te prav občudujem za vse ideje... NI za kej (za kartico) Pa hvala tudi vama. Kako si vedela, da sem nora na pikapolonice? ;)

UrosG pravi ...

Sem tud čudn, ušivih 43%. Ziher sem kaj mimo brcnil. Čeprav globalno gledano, očitno le nisem tak IN.

Anonimni pravi ...

Mi je božiček povedal :) za pikapolonico

Anonimni pravi ...

Bloga še sicer nimam tako dolgo, da bi lahko podala natančnejši podatek o svoji "zasvojenosti", saj niha glede na razpoložljivi čas in trenutno razpoloženje :)Od začetka sem bila zasvojena 100%, decembra nisem imela toliko časa, vendar me kljub temu zanimajo komentarji in statistika, predvsem zaradi radovednosti in preučevanja "vedenja" ostalih uporabnikov interneta oziroma, kaj ljudi v določenem obdobju najbolj zanima ali jih razjezi - v tem smislu (sem pač bodoča sociologija :))

Bloganje je zame neke vrste prostočasna "aktivnost", kjer lahko zapisujem svoje ideje, pogled na določeno tematiko, razmišljanja, svoje življenje itd...je nek način spoznavanja samega sebe in širjenje obzorja ;)

Ker sta mi oblika objave in njena sporočilnost pomembni, se zato tudi malo bolj potrudim in ne objavljam, kar tako na "klik"...(ker bi me potem vse motilo in bi bila nezadovoljna...takšna pač sem :D))

Nisem pa tako odvisna od bloganja, da ne bi zdržala brez objav ali prebiranja ostalih blogov...mogoče sem zadnje tedne kar premalo aktivna v tej smeri :)
Bo drugo leto malo boljše ;)

Gregor Barič - Baro pravi ...

Zanimiv kviz. Jaz sem nabral 58 %. Kaj pa vem. Nisem takšne vrste blogger, da bi pisal o vsem kar se mi zgodi za vogalom in po možnosti vsako stvar še pokritiziral. Se mi enostavno ne da. Navsezadnje, če bi se nad vsako stvarjo, ki bi bila mogoče malce različna od moje perspektive zgražal, bi verjetno postal zagrenjen. Rajši gledam na stvari s svetlejše plati in objavljam bolj fotozgodbe, ker se mi ne ljubi na široko pisat.

Res pa je, da včasih mogoče podam kakšno mnenje na kakšnem blogu, če se mi zljubi in imam tudi rad, če o mojem fotkanju/pisanju kdo kaj pokomentira.

Na google readerju pogledam, če je kaj novega, na gmailu pa, če je kdo na novo pokomentiral.

Je pa zanimivo, kako navsezadnje internet diktira kakšne vrste računalniški zasvojenci postajamo. Včasih smo bili od irca, potem od samega interneta, pa od msnja, zdaj spet od bloga. Bogve, kdaj se bo spet kdo kaj novega zmislil...

Anonimni pravi ...

Torej, glede na to da sama ne spadam med "elitno" blogersko sfero, je moj odstotek zasvojenosti - 21 zaskrbljujoč, hehehehe! Pa samo enih par blogov berem in tu pa tam pustim kak skromen komentar :D :D :D

Anonimni pravi ...

Do nor for one repulse, for go the purpose that you resolved to effort.
[url=http://burberry-outlet-cheap.blogspot.com/]burberry outlet[/url] burberry-outlet-cheap.blogspot.com
[url=http://michael-kors-bags-store.blogspot.com/]michael kors bags[/url] michael-kors-bags-store.blogspot.com
[url=http://nike-shoes-australia.blogspot.com/]nike shoes australia[/url] nike-shoes-australia.blogspot.com
There is no royal road to learning.
spyder ski jackets spyder-ski-jackets.blogspot.com
ugg outlet ugg-outlet-shop.blogspot.com

Anonimni pravi ...

Das wird mir sicher weiterhelfen. Habe ewig danach gesucht.
Also see my site - Lavatube

Anonimni pravi ...

uhjnrbxzl http://www.cheapdrdrebeats.net beipmcgpq [url=http://www.cheapdrdrebeats.net]very cheap beats by dre[/url] svanvjwwy
virtjhxpx http://www.gafassol-rayban.com joiqulgnf [url=http://www.gafassol-rayban.com]gafas de sol ray ban[/url] nypbdsalo
ijqiflnlx http://www.gafasraybanwayfarerbaratas.com ognmajrzo [url=http://www.gafasraybanwayfarerbaratas.com]precios de gafas ray ban[/url] xxggcfsyz
tshmgkmjv http://www.polosralphlaurenuksale.net xuenjqbtu [url=http://www.polosralphlaurenuksale.net]ralph lauren polo shirt sale[/url] wzefrgskj
qfarqzcoo http://www.poloralphlaurenonsaleuk.net ttexxntcs [url=http://www.poloralphlaurenonsaleuk.net]ralph lauren polo t shirts[/url] impdmsuyh

Anonimni pravi ...


Помогите понять причину глюка!

Не столь важно восстановить комп, сколько интересно, что с ним, и как это может быть.

Кратко опишу проблему:

компьютер cel 366 на Elitegroup P6BAT-B, 32 озу, 4Гб винт, простенькая видеокарта...

Win 98 грузится до половине, затем виснет намертво, даже полоса не бежит, в безопасном режиме - грузится, но вместо русского текста непонятная абракадабра в некоторых окнах. Во всех менюшках вместо русского текста подчёркивание (английский нормально), правда кое где русские словао отображаются нормально, некоторые в меню Пуск (стандартные винды, но не все) и в окнах.

Форматирование диска и установка новой операционки - нее помогли, всё то-же, память менял - без изменений. Правда до винта не добрался, пока не попадал в руки небольшого объёма винтик, чтоб проверить. Может ли это быть его глюк? Или есть ещё какие предположения?
[url=http://mp3lists.ru/][color=#E4F4FE] [/color][/url]

Anonimni pravi ...

Hello. And Bye.