torek, 1. april 2008

Nekaj lepega...

...kar mi je polepšalo dan in sem se odločila delit z vami. :)

Ker živim na takem čudnem koncu, ko gre sonce kmalu za hrib, nisem velikokrat deležna sončnih zahodov, sem toliko bolj vesela, če naletim na kakega lepega ;)

In danes, ko sva se z Urško peljali skupaj v avtu, sva v vzvratnem ogledalu zagledali en fenomenalen sončni zahod. Ob prvem trenutku (na avtobusni postaji) sem avto ustavila in šli sva ven...občudovat to lepoto :) Seveda sem morala zgrabit moj mobitel in pofotkat :)
Evo ga...uživajte še vi :)

Naj še vam mogoče za malenkost polepša dan...za katerega verjamem, da je bil vseeno lep :)

Fotke niso ”bohvekaj”, ker so fotkane z mojo Nokio, ampak kaj češ...so pa :)

Tukaj je pa sonček že šel za hrib, ostali so samo lepo obarvani oblaki (btw. gotovila sem, da ni preveč dobro uporabljat zooma :D )


'Till next time...
P.S. Katere ”malenkosti” pa vam (lahko) polepšajo dan?

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hej!
res je bilo čarobno...
pa ga vidim še enkrat, za spomin, čeprav to res moraš doživet.

Anonimni pravi ...

Men sončno jutro oz. prebujanje sonca med vožnjo proti Celju definitivno polepša dan. Pa kak dober komad med vožnjo,... pa sem kot prerojena in pripravljena na takšna in drugačna presenečenja v službi. Ampak sej neki se more dogajat. Pa seveda do konca mi srček zmehča moj kosmatinc, ko pridem v Celje, vsako jutro - ko mu od veselja skor rep odpade. ;)

Spela pravi ...

Eva...tudi jaz imam še par takih stvari, katere mi polepšajo dan :) Uuu...ti imaš celo priložnost gledat vzhod...še boljše ;)
Jaz...al sm prezgodnja za vzhod al pa takrat še sladko spim ;)

Anonimni pravi ...

Ja, glih ko gre sonce gor se fijakam proti Celju. Ok, zdej sem mal prehitra k se je ura prestavla... no pa sej bo kmal spet drgač.

Spela pravi ...

Eva...sicer je pa tole slikano v vaših koncih nekje ;)

Anonimni pravi ...

Ker sem med drugim tudi romantična duša, je gledanje sončnih vzhodov ali zahodov res eno izmed najlepših pojavov v naravi - najlepše pa je, kadar sem v objemu svojega lubija ;) Malo pocukrano, ampak tudi to mora biti, a ne? :)))

Imam srečo, da laho opazujem doma sončne vzhode (ki jih zadnje čase prespim :D) in sončne zahode -pogled na Celje in sonce, ki tone za hribi je res nekaj magičnega...zimski in pomladanski sončni zahodi so najlepši zaradi oblakov in različnih barv, predvsem rdečkasto-oranžne, ki da poseben efekt ;)


P.S. Ne vem kaj je narobe z RSS-om, ampak sem šele danes zjutraj ugotovila, da imaš nov post ;) Lp

Anonimni pravi ...

Aja? Kje pa ?
NO, pa mim grede - ful dobro uro maš zdej gor!

Spela pravi ...

@Mateja...ja sončni zahodi z najdražjimi so pa še bolj posebni. ;)
Ne vem, kaj je z RSS-om. Boš pač morala večkrat kr tak pogledat moj blog :D:D:D LOL ;)

@Eva: ne vem točno...s emi zdi, da malo naprej od Šempetra proti Celju. Ja, ura je pa tudi meni full všeč. Če klikneš na njo, si jo lahk tud sama dodaš. Imajo tak še ene 100 drugačnih oblik ;)

Anonimni pravi ...

geotorelxzp low interest loans
loan rates