nedelja, 28. september 2008

Podlegla

maniji Crocs :)



So svetlo zelene barve in imajo pikapolonico (seveda :) )

Imam jih izključno za v službo in potrjujem, da so super udobni za nosit in jih ne zamenjam več.

Zdej že celo razmišljam o tem, da bi si jih kupila namesto hišnih copat...edino cena me malo moti.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Men res ni jasn kaj vm je ušeč na teh coklih (razn pikapolonce seveda:-))
dobr no, sej ma usak svoje mnenje in okus, očitno so teli natikači večini ušeč, sam men pa niso. Sej, mejte jih, bmk, sam jst si jih nebi nikol nabavu. Mugoče sam za pod tuš na morju, kjer ni pametn bit bos.

Anonimni pravi ...

hehe..pa saj skoraj ne morem verjeti! ;) Tako kot so ti bili ogabni...no, ja, važno je, da si spoznala kako so udobni, luštni in uporabni :D.

Anonimni pravi ...

Men so fenomenalni!

Matjaž Očko pravi ...

hehe to mi deil!
js sem tud govoril, da kej tak grdega ne bom NIKOL mel; in evo - zarečenega kruha se največ poje... res so mega za nosit...
Tudi sam bi jih imel več parov - ene za okoli hiše, ene za notr itd... Ampak so malce predragi :/
Pozimi si nameravam kupit tiste z muco notr... :) hehe
ps: slej kot prej boš mela še ene za doma ;) Sej maš dnar ;) hehe

Spela pravi ...

Sej grdi so mi še vedno LOL NO za v javnost ”mesto, trgovino itd.) jih še vedno ne bi imela. Mooogoče za na morje :D

So pa udobni, pa zebe me tudi ne v njih ;) Čez to nimam kej za govorit. Pa fajn je, ker jih zdej delajo tudi v bolj umirjenih, nekričečih barvah :)

Anonimni pravi ...

To dobiš v trstu za 4 evre.

Unknown pravi ...

Aj jaj jaj jaj jaaaaj! Pa če bi jih za mano vrgli v trgovini, jih ne bi mela. :S Kaj šele dala 40 eur za to. Ne prepriča me niti vse to opevanje o udobnosti tega grdega obuvala, pa imam zdele resne probleme kaj obuti, ko mi običajni čevlji niso več udobni, noge vedno bolj boleče in zatečene.... pač običajne nosečniške tegobe... ampak kroksi se ne bojo znašli na mojih nogah. Stojim za svojo besedo, heheh :D:D

Anonimni pravi ...

Bu-hu, temu pravim, da proizvajalec očitno ve, kako uporabnika v primež dobit :D :D :D, saj se lepite na njih kot muhe ;)