sreda, 31. oktober 2007

10. obletnica valete

Prejšnji petek smo imeli 10. obletnico valete :) Dobili smo se v bistvu vsi štirje razredi in naše generacije in moram priznat, da je blo prav fajn :)
Za par ur smo se vrnili nazaj v šolska leta, obujali spomine in se ob tem full nasmejali.
Moram pa povedat, da je bil že v osnovni šoli naš razred najbolj glasn in najbolj khm khm...razgrjaški...in tudi zadnič se je to pokazalo...again :) Vsi ostali so lepo mirno sedeli in čvekali...nas je pa tam razganjalo od smeha in zabave :)

Skratka...imela sem se fajn in upam, da čez 5 let ponovimo...pa da nas bo takrat še več prišlo :)

Pa še ena skupinska fotka...upam, da se ne bo kdo izmed udeležencev pritožil ;)

Ostalih slik pa raje ne bom kazala, razen če bom dobila kakšno dovoljenje izmed udeležencev :)

3 komentarji:

Mateja pravi ...

Ja, zanimivo se je takole po dolgem času "srečati" s starimi znanimi obrazi, s katerimi si preživel kar nekaj skupnih ur in trenutkov :)
Tudi sama sem bila prejšnji teden na 5. obletnici mature...občutki so bili zelo mešani...zanimivo pa je , da se nihče ni kaj dosti spremenil...mogoče zdaj določene osebe vidim v pravi luči (pozitivni ali negativni,odvisno) ;)

Mislim, da bo še bolj zanimivo čez 10, 15 let (če se bomo takrat še sploh dobili) :))

PS. Špela, na fotki zgledaš pa kot profesorica oziroma razredničarka hehe ;)

Matjaž Očko pravi ...

hehe res zgledaš kot prof. :)
škoda, ker mi nimamo nobene obletnice :s

Spela pravi ...

HVala obema :P Ljudje mi pravijo, da zgledam kot srednješolka, a vidva me okronata za profesorco :P

Se vama bom še maščevala :D:D