nedelja, 14. oktober 2007

Celje, celjska, celjski...

Celje, celjska narava, celjski sprehod (sprehod po Celju)...sprehod za Savinjo. :)

Ta post sem vam še dolžna...no dolžna sem ga še Matjažu in Mateji, pa Urošu, ker je uganil, kje sta posneti dve sliki.

Skratka, to je bilo davno nedeljo :D Se mi zdi, da je že pol leta nazaj, ko smo prišli iz slastnega štrudla lovit sončne žarke v park oz. za Savinjo.
Kot sem že zadnjič povedala, so slike made by Mateja ;)

Pa začnimo...
Pa smo šli :) S pečenim kostanjem v roki...njam njam :)




Kot sem rekla, smo lovili zadnje sončne žarke, zatorej nekaj romantičnih zahodov :)







A niso lepiiiii?? Naša Mateja je pravi stručko :) Ima romantično žilico v očeh ;)

Kaj nam je še ostalo...aja še nekaj jesenskih motivov ;)
Tale list je direkt za wallpaper:

Taki jesensko obarvani listi so meni tista lepa plat jeseni, pa te barve...mmm superca. Že samo zaradi tega je vredno imeti jesen :)


Pa naš Matiček obsijan z zahajajočim soncem:


Srečali smo tudi račke :) Ena račka med dvema racakoma...kaj sta si kej mislila...uporabite domišljijo in svoj scenarij :D


Savinja...

Za konec pa čista romantika...zaljubljenca M&M:
a nista šikana? :D

Tako je torej minilo še eno nedeljsko popoldne, sonce je zašlo, mi pa smo se prestavili na toplo :)

Upam, da to še kdaj ponovimo ;) Čimvečkrat :)
M&M...kdor čaka dočaka :D Sta zadovoljna? ;)

4 komentarji:

Matjaž Očko pravi ...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
pridna si :)
moji je res treba enga fotiča kupit ;)

ponovimo v kratkem ;)

Mateja pravi ...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))

Kake fajne fotke...hehe
Kdaj gremo spet kam? kr naredi plan...pa fotoaparata ne pozabit ;)

PS. Če bo takole šlo naprej, bom uveljavljala avtorske pravice :D

Spela pravi ...

Dobiš fotoaparat...drugič ti bom pa fotke kr poslala, pa jih boš dala lahko v svoj blog :D:D

Definitivno ponovimo ;)

Anonimni pravi ...

Sem že mislu dodat, da je te fotke treba dat na bodoči Matejin blog. Pol ga še pa Tanja odpre in bomo sam še blogal :D :D :D

Sam trajal pa je tole :D Sam bom raj tih, ker še kr nisem objavu fotk iz "kolesarske" poti na celjsko. Ziher je Aleš že čist nestrpn ;)