sreda, 6. februar 2008

Ko imaš slab dan...

...ko ti gre vse narobe, ko bi najraje zbežal nazaj pod kouter.

No, danes je bil en izmed takih dni...vsaj bolečinsko gledano. Zjutraj sem se zbudila z migreno, ki sem jo poskušala pregnat s tableto, a žal neuspešno. Nato sem se komaj sestavila, da sem odšla v službo...stopim pred avto...prazna guma. Še dobr, da imam Aleša ;) Je k sreči lahko prišel po mene (medtem v 5 min odsraufal gumo) in me peljal v službo. Ampak to še ni konec...


...v službi sem pa za poslatico dobila še menstruacijo...bolečo menstruacijo. V tistem trenutku se nisem mogla odločit al me bolj boli glava al ”trebuh”. :S Nato sem se še dodatno ”zadela” z analgetiki, da so ublažili bolečine. Sicer so bolečine ublažili, sama pa sem hodila po svetu res malo ”zadeta”. No...še sreča, da imam same razumevajoče ljudi okrog sebe.

No, popoldne je ne samo na nebu, ampak tudi pri meni posijal sonček. K sreči sem sedaj bolje...in odločila sem se, da tako ostanem še nekaj časa ;)

Nekaj smešnega za popestrit dan ;)


Za konec pa še ena skladba, ki me je spomnila na današnji dan:


danes sem blog izkoristila zato, da sem malo pojamrala...naslednjič bo bolj optimističn post :)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mhm, moj dan tut ni bil ne vem kaj. Res da ni blo tak "črno" kot pri tebi, sam začel se je s pozabljenim telefonom, pol pa še da se mi je zlomu uhan. :(

Anonimni pravi ...

Kaka fajna pesmica. :D Veš mogoče ime izvajalca in naslov komada?

Spela pravi ...

Tanja, pesem je ta : Daniel Powter - Bad Day *rijetno poslušanje :)

Anonimni pravi ...

A jebat ga, že ob glavobolu ti je dal vedet, da ne hodi od doma ;) Smo tudi posileni včasih, ko na vsak način rinemo v nekaj. Se mi je parkrat zgodil, pa je boljš prav čas rečt "vredu je, pa ne, če noče"

Spela pravi ...

Jah veš kak je...če bi za vsak glavobol doma ostala...potem bi mi v službi rekli, da lahko kr doma ostanem. Žal nekateri nimamo sreče s tem. Bo že...sem optimistična in vem, da bo bolje :)