sobota, 16. februar 2008

Počutim se staro...

...kot svet :D Ali pa sem totalno za svetom :D Torej..v katerem grmu tiči zajec? :D


Zamenjala sem svoj mobilni telefon po petih letih. Pa kaj vse se je v tem času spremenilo...groza :D Pa sem načeloma dokaj tehničen tip...in grem v korak s časom. Tu pa sem obstala nekje zadaj. Sedaj se ”čudim” barvnemu ekranu, mp3 melodijam, internetu oz. wlan-u, ”office-u” oz. pdf readerj in podobnim zadevam.

No, ”prešaltala” sem iz Nokie 6310i na Nokio E51. Ravnokar se ubadam s tem, katero melodijo naj imam za zvonenje...da bom sploh vedela, da mi zvoni mobitel in ni samo neka glasba na radiu :D

Pa še fotka moje nove nokiice ;)


Ima kdo kak pameten nasvet, kako čimhitreje spoznati te (zame) nove funkcije mobitelov? In jih predvsem začet uporabljat :) Pa če pozna kdo kake finte glede telefona...se priporočam. Npr. kake uporabne programčke, msn (obstaja to?)...itd.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uuu, kak fajn ;) zelo lep telefon...veliko užitkov ob telefoniranju in raziskovanju :)

Unknown pravi ...

Predlagam prelistanje tiste male knjigice, ki si jo zram dobila ;)

Matjaž Očko pravi ...

hehe kaj naj rečem.... RTFM!!! :)
pa fajn telefonček maš... si mi dala idejo :) grem gledat kolk stane ;)

Spela pravi ...

Sej RTFM sm brala, pa kaj če pol stvari sploh ne vem kaj so :$ Jah...sej sm rekla, da se počutim staro :D Še malo pa bom iskala mobitel s čimvečjo številčnico ;) Malo heca mora bit :)

Anonimni pravi ...

Če boš vedela kaj vsaka tipka počne, bo več kot dovolj. Konec koncev je to le telefon, zato če bi imel možnost bi pol stvari iz njega zbrisal.

Anonimni pravi ...

odkupim 6310i!