četrtek, 8. maj 2008

Jeza pa taka...(beri: predmorske dogodivščine)

Trenutno sm take volje, da sploh ne vem čisto, kje naj začnem in kako naj napišem ;)


Z Alešom nisva taka, da bi veliko okrog potovala...don't ask me why. Ampak, zdej sva se pa odločila, da bi šla ta vikend na morje...na slovensko obalo. Nisem bila na slo obali že več kot pet let, pa se mi je zluštalo spet malo videt Portorož :)

Pa sva šla po agencijah..iskat in gledat, če imajo kje kake akcije...akcije nobene nikjer. Sva se nekak odločila, da dava za en vikend toliko, kot za cel teden kampiranja...ni prost hotel....skratka, komplikacij je bilo potem še en kup. Tako, da smo na koncu prišli do današnjega dne, ko je moja mami izbrskala prosto sobo v enem izmed Portoroških hotelov...plača rezervira, vse (jaz sem bila službeno odsotna in nisem mogla tega urejat...da ne bo kdo mislil, da mora mami urejat stvari namesto mene :D). 
Zgodilo pa se je naslednje...čez pol ure so jo poklicala, da je hotel zaseden in da so se zmotili (potem, ko je že plačala) ?!? Mah...očitno si lahko dandanes ljudje vse privoščijo. (me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi jaz čez pol ure šla tja in rekla, da sem si premislila, naj mi dajo denar nazaj :D )

Jaz, ki sem pa večni optimist pa pravim...nama že ni bilo namenjeno :) Bova pa drugače koristno izkoristila vikend. Mogoče pa narediva piknik...in bova uživala še bolj, kot na morju :)

Kakšna bi bila pa vaša reakcija? ;)


9 komentarjev:

Unknown pravi ...

Jaz bi pa vseeno vprašala... khm khm...če smem...:): zakaj se res večkrat ne odpravita na kakšen izlet po naši lepi deželici? Pa čeprav samo za en dan, destinacij - bližnjih in daljnih je dosti, Slovenija pa (na srečo) tako prijetno majhna, da skoraj kamorkoli se odpraviš, si lahko v enem dnevu nekaj doživel in videl, ane?
Drugače pa... škoda res, da vama je tak planiran vikend padel v vodo (morje, hihi...), ampak sej veš: vse je za nekaj dobro. Sicer pa tole ni edini vikend, veš koliko jih še pride ;) ;)
Ja, je pa res malo hecno, da že plačaš, pol te pa skenslajo, pišuka, no. Ne bi rekla, da bi bil hotel na drugem koncu sveta in bi blo razumljivo, da mogoce ne mores dobit info o prostih sobah v enem trenutku (čeprav! v tem svetu tehnologije....) no ja. tudi to ni vedno zanesljivo, ane?

Anonimni pravi ...

Nič se sekirat...bosta pa prišla pomagat delat k nama...slana bosta bolj kot bi se kopala v morju (od potu) :D :D: :D
Pa še v prijetni družbi se bosta v poznih večernih urah vsa utrujena in zaspana zgrudila na ležalnik, kjer vama bova postregla z vodo :))))
Za piko na i pa vama za ves luksuz ne bo treba odšteti niti enega samega centa :D (lol)...

hihihi...malo heca...drugače je pa vse, kar si opisala prava katastrofa, res. Kako si lahko kaj takega dovolijo? Dejstvo je, da tudi tehnologija ne more pomagati nesposobnim ljudem. Mah...mogoče vama je pa res namenjeno "luksuziranje" na kakšnem pikniku :)

Katja pravi ...

Valda si dovolijo, ker imajo vedno dovolj zanimanja in so vedno zasedeni. Nima veze al so prijazni ali niso.

Vsaka stvar je za nekaj dobra. Sigurno se bosta imela še bolj fino, kot bi se imela na morju. ;)

mojchka pravi ...

za pop...
ma, jaz bi kar šla dol, brez rezervirat, sigurno se kaj najde...
pejta pohajat, pejta, ko bo tako lepo vreme...

Anonimni pravi ...

Ja, sej!!!! Ko se oni spomnijo jo to sam "oprostie",... če bi pa vi2 rekla pol NE,... pa bi blo drgač! Jeba. NO, midva pa res greva jutri zjutraj na bajkija in v Umag. Jeeee! Morjeeeee. Pa sej bi lahk sla v kamp... midva greva no, ker je moto zbor in se kampira pol. (aja, pa Brina je rodila ;) )

Spela pravi ...

@Tanja: zakaj sva taka? Nimam pojma...očitno sva bolj hišne miši, al kako bi se temu reklo :) Čeprav zadnje čase s emi zdi, da sva začela malo bolj okol vandrat...no, sicer ne pretiravama, ampak malo bolje je :D

@Mateja: saj sem ti rekla, da ni problema :)

Ja, tako je...vse si lahko privoščijo. In evo, pri del vikenda se izteka...pa se je izšlo delovno. Jaz sem morala dopoldne še v službo...trenutno pa urejamo okolico hiše (berei: barva se ograja). Tako, da nama ostane samo še nedelja za uživanje :D
Saj bo... ;)

Anonimni pravi ...

a zato torej izlet v Ljubljano? ;) da tam strašita nič hudega sluteče čez zebro hodeče ljudi :)))

Anonimni pravi ...

This article will assist the internet people for building up new web site or even a weblog from start to end.


Here is my web site ... how to get lots of followers on twitter

Anonimni pravi ...

whoah this blog is great i like reading your articles.
Keep up the good work! You realize, lots
of persons are looking around for this information, you
could help them greatly.

Also visit my site place to buy twitter