sreda, 28. maj 2008

Vročina...sončna vročina

...32° konec maja...


Če mene kdo vpraša je prehitro. April je šel tako po pravilih, sem računala, da bo tudi maja tako. To pomeni, da bi se temperature dvignile nekje do cca 25° , ne pa takole :S

A še koga drugega moti tale pasja vročina al samo mene? V službi smo brez klime, sonce pa dobesedno žge v okna celo dopoldne..potem si lahko predstavljate, da je noter skoraj savna. Sicer je res, da smo večino dopoldneva zunaj, pa vseeno...zrak je tako vroč, da se tudi v senci komaj diha.

Tudi doma si bova očitno mogla kupit klimo, saj se zgodba ponovi s tem, da nama celo popoldne žge v okna in vrata. Ampak ok...pričakuješ, da bo to julij in  avgust, ne pa že maja. 

Saj pravijo, da nismo nikoli zadovoljni z vremenom....sej se jaz tudi ne bi pritoževala, če bi lahko bila nekje na morju s koktejlom v roki :D Ne res...sej me ne moti tako zelo, samo vročine ne prenašam prav dobro. Aleš pravi, da imam pokvarjen termostat. Skoraj nič se ne potim, posledično imam vročo kožo (saj se mi ne ohlaja) in potem mi je grozno. Ima še kdo drug take probleme, al sem edina? Kako se naj rešim te težave? 

Aja, pa še nekaj...a se samo meni zdi, al je sonce zadnje čase res full močno, premočno. Jst se ne spomnim, da bi včasih tako ”žgalo”. Sem brez problema letala po soncu, ležala...karkoli. Zdej s emi pa zdi, da samo senco iščem, ker tole je pa too much kako je močno.

Na kak način se pa vi hladite? Da vidim, če ima kdo kako pametno idejo? ;)

No ok...dost za danes :D Drugič še kaj napišem ;)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

No, ravno zato pa sem danes brez problemov delala do 17h, ker je takoooo fino hladno v pisarni. Pol pa prideš ven,... pa BUUUMAAAAA vročina te zabije kr nazaj. Doma že imava klimo, sam zmontirat jo je še treba, ker zgleda bo dolgo in vroče poletje... sej fajn.... sovražim jesen in zimo.

Anonimni pravi ...

Mene pa vročina prav nič ne moti... ko sem nekje na hladnem ali v senčki kjer prijetno pihlja s hladno pijačo v roki, hehe...:D To seveda, kadar nisem v bližini morja, tam je pa vročina itak nekaj čisto drugega kot tle, na celini.
Drugače pa, mene tele temperature prav nič ne presenečajo, sem jih malo pričakovala že kak teden ali dva prej. Vreme je zadnja leta itak ful zmešano, tako da se ne bi prav nič čudila, če bo junija še kak hladen val (tako kot pred leti, ko je bilo manj kot 10 stopinj čez dan, pa sreda junija, brrrrr!), upam pa da ne, ker ni boljšega kot udobne poletne cote, heheheee....

Gligorij pravi ...

Po moje ni težava v tem, da je sonce močnejše. Težava je v tem, da smo postali razvajeni. Klima doma, klima v avtu, klima v službi, klima v trgovinah, klima... Včasih tega ni bilo in smo bili na vročino adaptirani, ker nam drugo enostavno ni preostalo.

Matjaž Očko pravi ...

tako, kot je rekel SoulMan; razvajeni smo.
dejstvo je, da sonce ni postalo močnejše; večajo se le ozonske luknje, česar pa s čutili ne opazimo.

To, da se ne potiš, je kriva dehidracija ali pa imaš kakšne težave s ščitnico - svetujem obisk zdravnika in pregled TSH, T3, T4.

Ravno danes sva z Matejo doma testirala klimo za dom... bi jo najraje obdržal, a je malce predraga... Nekoč definitivno, ker je SUUUUUUPER! :)

Katja pravi ...

Js tud ne maram te vročine. Je pa res, da se sčasoma človek navadi na spremembo. :) Bomo videli, kako bo čez kak mesec ali dva. :)

Spela pravi ...

MIslite, da smo razvajeni?
NO, jaz doma nimam klime, v službi tudi ne...c avtu jo sicer imam ampak se jo trudim čimmanj uporabljat...pa je mi je vseeno biti na soncu prava muka. Na morju ali pri nas. Zdej prakticiram kapo na šilt, da vsaj malo omili tisto direkt žganje sonca v glavo.

Matjaž: verjetno je posledica premalo pitja. No vsaj mislim si, da nimam s ščitnico problemov (več).

Spela pravi ...

P.S. Ignorirajte slovnične napake. To se zgodi, če ne bereš sam za sabo.