četrtek, 30. oktober 2008

Pikapoka na obrazu


Sicer bi lahko bil naslov objave ”noč čarovnic”, pa ni...ker danes ni ne halloween, niti nisem čarovnica.

Sem pa bila po čudnem spletu naključij (hvala Lea ;) ) prisotna oz. bolje rečeno...sem šla mimo noči čarovnic v Celju v Celjskem domu.

Seveda sem poklicno deformirana in nisem mogla it mimo ”štanta”, kjer so ene deklice risale otrokom (in odraslim) strašne stvari po obrazu. Jaz kot jaz si pa nisem mogla zaželet pajkove mreže in pajka na obrazu (brrr..pajki), sem si pa zaželela meni ljubo pikapoko ;) Je bila sicer ona tam malo presenečena, ampak je rekla, da sem izvirna ;) Sem se pa komaj zadržala, da nisem naredila še strahca iz gline.

Tu pa je sad njenega dela:

Fotke so iz photobootha, tako samo malo za predstavo.
Sm otročja, sej vem ;) Ampak včasih pa paše malo :D

7 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

kwa pa tak jezno/žalostno gledaš? ;)

Spela pravi ...

Se ti zdi? Mogoče bolj utrujeno, glede na to, da sem ta teden vstaja 4:30 in delala po 10 ur. ;)

Je pa tudi res, da ne znam sama sebe fotkat :D

Katja pravi ...

Iii, kolk simpatično. V poplavi buč, strahov in čarovnic prav luštna sprememba. :)

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Krasno!
Kaj so pa tiste bleščice na steni v ozadju?

Spela pravi ...

@Klavdija: tist so pa odsevi luči na steni...tistih reflektorskih ;)

Anonimni pravi ...

"po čudnem spletu naključij"

hehehe :-)

Lp obema, Lea

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne:)