sobota, 1. november 2008

Kozmetičarka v Celju

Here we go again ;)


Iščem kvalitetno kozmetičarko v Celju (namen čiščenje obraza, oblikovanje obrvi). Pričakujem vaše (konstruktivne in realne) predloge, mnenja, komentarje. Bo prišlo verjetno marsikomu (bi napisala marsikateri, pa dandanes vedno več moških hodi h kozmetičarki) prav ;)





6 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

hehe lahko bi bil naslov: kupim oglasni prostor za kozmetičarke ;)

Spela pravi ...

Emm...ne ne...sem spada tudi kritiziranje, tako, da to definitivno ni reklama :D

Jaz sem pa mislila, da boš dal kak pameten nasvet ;)

Anonimni pravi ...

Biona ;) (drgam tak ne hodim,...) aja al pa Urška v Žalcu. Ostale pa ne poznam neki ful.

Spela pravi ...

Hvala Eva. Sem si mislia, da bo tvoj odgovor tak :D

Za druge mi je pa čudno. A dandanes nihče več ne hodi h kozmetičarkam...al mogoče v Celju ni kvalitetnih kozmetičark? Al pa nihče noče izdat kam hodi, da potem ne bo tam gneče lol :D

Anonimni pravi ...

No, da ti kr jz povem kje so odlični ... :D To vem ker sem bil na obisku sam (mozolji itd :D) ... am ime salona sem pozabil, ti pa lahko koristi to, da je nekje na LAVI :D ... skriva se vmes ... je pa pod privat okriljem, ampak so naravnost odlični :D ... (aja seveda v Celju) ...

Anonimni pravi ...

KOZMETIKA SAŠA MASTNAK-KRAŠOVEC S.P.
LEPA POT 2, 3000 CELJE

Naravnosti odlični>!