petek, 7. november 2008

19:15

7. novembra 1982, ob 19:15 uri sem se rodila jaz ;)


26 let...letos se mi je prvič zgodilo, da se nisem tako ”otroško” razveselila svojega rojstnega dne, saj bom počasi začela odštevat leta LOL. Sej vem, da 26 sploh niso leta, ampak jaz se SPLOH ne počutim staro toliko ;)


No, pa dovolj pesimizma :) Danes je vseeno rojstni dan in vesela sem, da je tako :) 

6 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

vse najboljše, Špelca ;) se vidimo jutri, da ti voščimo še v živo ;)

Anonimni pravi ...

O ja! Poznam ta občutek. Jst ne rečem da sem stara, jst sam rečem da se počutim 16 let staro. Drgač pa Špela sej veš da važn je SAMO IN EDINO kako se počutiš in nič druga!
Torej vse naj naj naj naj naj,... naj se ti vse kar hočeš uresniči!

Anonimni pravi ...

Vse najboljše! Da bo čim manj glava bolela in da bo vsak dan poln smeha in dobre volje! ;) Lupčki :*** Pravi lupčki pa jutri :)

Katja pravi ...

Vse najboljše (črtasta)Špela!!! ::))

Spela pravi ...

HVALA!! :)

Unknown pravi ...

Hej, starina! Vse naj naj... itd. Čimmanj bolečih in škripajočih kosti, čim manj bolečin v križu, čim tiše tiktakanje bio. ure in pa čim cenejšo nabavo proteze ti želim... :D :D :D .... hihihihi... sem zlobna?? ;)

Hja, tak je to, ko se starost prevesi v drugo polovico 20. let, pol gre samo še navzdol, boš vidla! :)))))))))

.... sej neeeee... TABOLJŠE se šele začenja!! Ko pa prideš do 30. je pa sploh vse super... brez dvoma!!