sobota, 30. avgust 2008

P.S. I Love You knjiga vs. film

Sem najprej imela v mislih objavo o tem, zakaj se nisem tako dolgo javila...potem pa...sem si premislila. V mislih imam polno objav, in če mi bo uspelo vse to spravit na blog, potem boste tako vse izvedeli, kaj se je dogajalo z mano avgusta in zakaj nisem skoraj nič pisala. No...časa je bilo enostavno premalo ;)


Danes je pa moj namen posta čisto drug. Včeraj mi je uspelo prebrat knjigo P.S. Ljubim te...zvečer pa sem komaj čakala, da se vsedem pred istoimenski film...posnet po knjigi.

     vs.    

Kaj je sledilo? Sledilo je totalno razočaranje nad filmom. No, itak sem pričakovala, da bo film slabši, ker verjamem, da vseh podrobnosti ne morejo zajet v dve uri filma. Ampak to, kar so oni naredili je pa eno navadno ”sranje”. Polovico stvari so vsebinsko spremnili, tudi osebe so druge. Ne vem, koliko imajo to sploh pravico spreminjat. Verjetno se je že avtorica strinjala. No, da ne bom preveč kritična. Verjetno je film čist fajn za pogledat (če ne prebereš knjige)...knjiga je itak fajna :D

Knjigo pa definitivno priporočam vsakemu, tudi če si je že ogledal film. Določene osebe si bo lahko predstavljal iz filma, kaj veliko pa tudi ne. 

No, da naštejem nekaj ”kiksov”. Holly ima v knjigi svetle lase in gre vmes k frizerju na barvanje (prijeten odlomek v knjigi za branje). Mami od Holly je ime Elizabeth in ima tudi očeta, ki mu je ime Frank. Holly ima eno sestro in tri brate. Vse skupaj se dogaja na Irskem. Daniel ima v lasti pivnico (ne mama od Holly). Holly se zaposli v oglaševalski agenciji...pa še bi lahko naštevala.

Vsebin tu ne bom dajala gor, ker kdor ima namen si bo tako pogledal/prebral. Kdor pa je to že naredil, pa pričakujem vaše mnenja ;)

10 komentarjev:

Unknown pravi ...

Ja, film se gledala, mi je bil kar ok, predvsem sporočilo, ki ga nosi. Knjige pa nisem brala, verjetno bi bila v tem primeru po ogledu filma enako razočarana kot ti. Še vedno je bilo tako, da film enostavno ni mogel zajeti vse potankosti knjige. Pa knjige imajo nek tak čar, da te potegnejo v svoj svet, ki si ga predstavljaš po svoje, pri filmu pa pač moraš sprejeti, tisto kar ti ponudi. Zato je razočaranje, kot ga opisuješ čisto razumljivo. Očitno je treba jemati filme (čeprav napisane po knjigi) ločeno in neodvisno od zgodbe v knjigi.

Matjaž Očko pravi ...

a to si šla gledat po tortici? ;)
se strinjam s tanjo... knjige so vedno ločene in jih je bolje jemati ločeno oz. kot dopolnilo zgodbe... se mi pa zdi, da naštete razlike niso tako drastične; barva las, lastništvo itd... To za zgodbo in sporočilo ni pomembno. Večja razlika bi bila, če bi on v filmu imel avtopralnico, ona bi se zaljubila v njegovega brata, imela bi tri otroke, on pa bi umrl v letalski nesreči. :) No, anyway.
Meni je bil film presenetljivo zelo všeč. Jokala je cela dvorana, vsi totalno navdušeni nad filmom... Zelo lepa in ganljiva zgodbica. Sem bil precej presenečen, ker sem mislil, da grem gledat pač nek pocukran dolgočasen film in ker nisem gledal niti trailerja, sem bil totalno paf, ko je tip umrl že na začetku filma... WTF?! Potem pa super zgodbica, lepa fotografija (pokrajina je tam zares čudovita), prijetno sporočilo, luštni igralci (no, Swankova me spominja na okostnjaka)...
Priporočam. :)

Spela pravi ...

No..meni osebno se zdijo BISTVENE razlike. Ker na nek načim spremenijo velik del filma. Aja...seveda je tudi razlika, da v knjigi Holly ne gre na izlet na Irkos (ker tam živi) ampak na Kanarske otoke. Tam ne spozna nobenga tipa...v filmu seksa z enim v knjigi tega nikakor ne more naredit. Daniel ima čisto drugačno vlogo v filmu. Full močne vloge so njeni bratje v knjigi...tu jih sploh ni. Sej bistvo je ostalo isto...ampak tiste podrobnosti, ki dajo čar...jih v knjigi ni.
Upam, da se najde še kdo, ki je bral knjigo in gledal film ;)

Sssssssss pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Sssssssss pravi ...

Film je en svet, knjiga spet drug. Če posnamejo film po knjižni predlogi, je seveda nesmiselno pričakovati, da se bodo do potankosti držali izvirnika. Ne morejo vso vsebino, vse malenkosti spraviti v uro in pol do dve uri dolg posnetek.
Pogledala sem si film, knjige še nisem prebrala, niti nisem vedela, da je film narejen po knjižni predlogi. Sam film mi je bil odličen, čista desetka. Super zgodba, komični prizori in pocukrani obenem. Še sama sem jokala, pa ponavadi ne jokam ob filmih.
Bom si pa vzela čas in prebrala še knjigo. Potem pa lahko komentiram razlike.

Anonimni pravi ...

midva sva pa včeraj gledala film, knjige nisem brala. Že med gledanjem sva se spraševala kaj mu manjka, da naju ne prepriča, to je eno, drugo je pa to, da se mi je zdel nekam amaterski, nizko proračunski ali ne vem kaj. nekaj mi ni šlo gladko. Všeč so mi pa bili posnetki pokrajine na Irski. Saj tudi zasedba igralcev ni slaba, so lepi in dobri.............?

Anonimni pravi ...

Uuuu, meni je bil pa super. Sploh tisti glasbenik. Mmmmm. Hehehe - :)Drugače pa mislilm da je pomoje fora kaj gledaš/bereš prej. Sodelavka je najprej gledala film, potem pa knjigo prebrala in ji je film 100x boljši. Pa čeprav je rekla da ponavadi so ji knjige boljše od filmov. Mmmm, men je bil fajni.

Spela pravi ...

Zanimivi komentarji :)

@Easyriderka: ja verjetnoo je res tako...odvisno, kaj gledaš/bereš prej :) No tukaj morem priznat, da me je knjiga full prevzela in sem pričakovala od filma podobno...pa me film ni preveč ganil.

@mišo irena: Je manjkajo nekaj, ne? ;) Priporočam knjigo. hehe

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala

Anonimni pravi ...

Ne morem si pomagati, da tukaj ne dodam svojega. Tale naslov: P.S. I love you, me namreč vedno znova "naserje". Vsakič, ko vidim na TV sporedu da bo ta film, grem in si ga pogledam. Dejansko pa od enega do drugega gledanja totalno pozabim, da sem ga že gledala. Kar pove koliko za nč je vse skupej. Ampak po 3. gledanju mi je pa ostal v spominu.
Zgodba pocukrana. Žena je bila s tipom, ki je bil... utelešenje popolnosti. Ne more in ne more ga pozabit, ker je bil tolko sweet. Ne vem, a sem jaz iz marsa al takšni odnosi dejansko obstajajo. Ko je nekdo z nekom tako poopoln in ljubek. Zdi se mi, da ima vsak svoj dark side in ko si z nekom tako na tesno kot si lahko samo v partnerstvu, pridejo na plano tudi vse tvoje "grdobije". Pa naj me vrag, da ne obstaja tudi v tem filmu kakšna. Ker gospodičnica jih, tako za zraven, pokaže miljawžnt svojih: vse prijatelje zanemrja, človeka ki je vanjo zaljuben izkorišča za pranje svoje razbolele duše...
Mah... it's just Hoolywood!