nedelja, 10. februar 2008

Celjski Stari grad

Včerajšnji lep sončen dan sva izkoristila do konca :) Zjutraj sva šla najprej v mesto na sok in čvek...se martinčkat. BTW. ne morem verjet, da v začetku februarja sedimo zunaj in se martinčkamo :)
Po kosilu pa sva jo mahnila na celjski Stari grad. No, glede na to, da sem lokal patriot lahko kak post o gradu še pričakujete :D
Seveda nisva mogla it od doma, brez da bi vzela najinega fotkiča in naredila kake fotke :)

Popoldne pa sva izkoristila še za eno druženje ob kavici...žal je sonce že zašlo za hrib...no čez kak mesec ali dva, bo tudi popoldanska kavica na soncu :)

Naš grad je ena izmed meni lepših lokacij v Celju in se full rada odpravim gor. Včeraj je kar dosti ljudi izkoristilo dan, ampak na žalost sva srečala večinoma tiste, ki so se pripeljali na grad z avtom, midva pa sva jo ”mahnila” peš.
Nekaj malega dejstev prekopiranih iz interneta ;)
Najpomembnejša zgodovinska točka mesta Celja je Stari grad na Grajskem hribu (407 m). Od tu je lep razgled na Celje in okolico. Stari grad je bil največja utrdba na Slovenskem. Prebivalci so ga zapustili leta 1400, ko so se preselili v Knežji dvorec v mestu. Dokončno je bil grad zapuščen v 18. stoletju.Na gradu so zlasti poleti občasno prireditve. Čeprav je del gradu v ruševinah, so opazna obnovitvena dela.

Naprej mislim, da ne bom nič kaj veliko pametovala...naj fotke povedo svoje ;)




















Rabite kakšen dodaten komentar? Če koga kaj zanima, sem dosegljiva na mobitelu oz. na komentarjih ;)

EDIT: dodajam sliko na kateri mislim, da se lepše ”držim”. Za pojasnilo beri komentarje :D

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sej jst kr ne morem verjet, ej!
Te dni je bil grad ful popularen za obiske zgleda, ker je blo pa tulk ljudi v teh dneh gor da kr hecn, no. Tut midva sva bla (z avtom :)) in ze imam vse spisano, sam objavim se.
Je blo treba se prej druge stvari objavit. No, sam tulk da ne bos mislala, da kopiram :( Super dnevi so bili,... jutri pa spet delaat.

Matjaž Očko pravi ...

pje kak si zajebana na sliki :)
ps: a zdej pa že mobitel ponujaš? :)

Spela pravi ...

Eva...ne sekiri se. Komi čakam, da vidm tvoj post :) SLike gradu vedno rada gledam. :)

Matjaž...zajebana? Samo grdo gledam zaradi močnega sonca kljub očalom ;) Jst zajebana ne :D

Anonimni pravi ...

Sonček, sonček zlati ;) Edini minus je, da prehitro zaide in ga ponavadi zamudiva hehe

Lepe fotke sta nardila, predvsem prvi dve sta mi všeč ;)

Glede Starega gradu pa je najbolj žalostno, da kljub obnavljanju zunanjosti, nobena pristojna služba zgleda ne najde dovolj denarja ali pa pravih idej, da bi mu "vlila novo dušo". Celjani smo lahko ponosni nanj, vendar ga še vedno premalo koristimo npr. v kulturne namene (2x na leto je veliko premalo).
Toliko o tem...mogoče bo kdaj bolje :)


PS. Sam res, zakaj gledaš tako strogo v svet na tisti fotki? :) Pa tak lep sonček ti je "božal " obraz ;)

Spela pravi ...

Mateja..a še ti? :D Ne gledam strogo noooo :D Bom mogoče dodala še eno ”lepšo” fotko gor ;)
Ja, to da je pa premalo izkorišče pa itak. Lahk bi bil vsaj kak kafič gor... Mah mi se res ne znamo tržit. Škoda :(

Anonimni pravi ...

Če izberem med vsemi, sem za pokončno fotko Celja. Predvsem pravilno kadrirano, le kanček več spodaj, da bi se savinja videla, kako krene proti levi.

Spela pravi ...

Uroš: sem čakala na tak komentar. Največja ”ironij” v tem pa je, da sem šklocnila to fotko tako, da sem nagnila fotoaparat in nič gledala kaj delam. :D Očitno mi je uspelo ;)

Anonimni pravi ...

Zdaj veš na pazit v prihodnje. Sicer pa če mal po spominu pobrskaš, veš kaj sem ti razlagal na Krku.

Urban pravi ...

Špela, kar ne morem verjet. Jaz na googlu iščem o Starem gradu in najdem tvoj post o njem?! In peš si šla zopet? :))))) Ženska, ti si se pa čist spremenila... glede navad mislim seveda:)
O tisti sliki, kjer "grdo gledaš", pa samo toliko... drugič se raje slikaj brez očal... "Oči so zrcalo duše" ;)