petek, 29. februar 2008

Suša na blogu

Ja...trenutno vlada suša na mojem blogu. Zakaj tako?

Preprosto še sama ne vem. Nimam neke prave volje oz. ideje za pisanje, nekaj na silo s emi zdi pa brezveze. Kaj pa naj napišem, kaj se je zgodilo v službi al pa to, da smo imeli službeno izobraževanje...pomoje je boljše, da sem tiho in počakam, da pade kaka nova, boljša ideja.

Kaj pa vi naredite v takem primeru? Al se vam to nikoli ne zgodi in je vaša glava polna idej? ;)

Imam pa za vas eno prošnjo. Zanima me, katere so za vas značilnosti Celja? Da vidim, če mi zna kdo povedat kaj novega :) Rabim za službene namene. Več glav, več ve...pravijo :)

Upam, da mi boste pomagali...jaz se bom pa potrudila, da se mi utrne kaka pametna misel za pisanje novega posta :)

5 komentarjev:

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

PA RES JE BLA SUŠA :-) SEM ČAKALA IN ČAKALA...VAMA JE Z MAŽIJEM ZMANKAL IDEJ ZA OTROČKE. JIH BOSTA O CELJU KAJ NOVEGA NAUČILA? LEPO. ČE SE KAJ SPOMNIM, SPOROČIM.

Spela pravi ...

V bistvu je mava letos čez plakat za rojstni dan Celja...pol pa pogruntat neki pametnega in dokaj enostavnega. Naslov je...Kje smo doma?

Sej veš, kak je to pr nas....

Spela pravi ...

Sem pozabila napisat...lepo, da me je kdo pograšal ;)

Anonimni pravi ...

Ja, jst tut vsak dan pregledam bloge mojih prijateljev,... in sem čakala in čakala :)

Ej, ker sem še med frišnimi blogerji imam še kr neki idej in si jih sproti tut napišem in shranim, tk da zaenkrat je še dost zalog za objave ;)

Anonimni pravi ...

upam, da dokler je susa na blogu, vsaj z mozem seksata... :)