nedelja, 6. april 2008

Nevarnost na gori Oljki!!


Včeraj je padla odločitev, da gremo nekam malo dlje od celjskega brega Savinje. Po tako veliki izbiri, ki jo imamo v okolici Celja, smo se na koncu odločili za goro Oljko.

In že je modrozelena puščica letela po avtocesti proti Šempetru. Kmalu se je začel naš vzpon...
vsak po svoje se je delal, da je čisto pravi planinec ;) Jaz sem ujagala palico (na sliki je še ni), Aleš je imel nahrbtnik poln dobrot, Mateja je švigala po strminah, kot da je gozdna srnica, Matjažu bom pa tak dala medaljo, ker je nosil tist težek tovor (fotoaparat namreč :D )


Na poti smo kot bikci sledili nekim čudnim znakom, ki so se nam zdeli izredno zanimivi...a kdo ve, kaj so te risbice po drevesih??


Pa še malo fotk prekrasne narave...



(a ni prekrasno drevo?)




Le poglejte to deblo...


No...pa bodimo malo resni :D
OPOZORILO!!V gozdu prežijo grozne nevarnosti. Pazite se mestnih ljudi, ki dobijo v prekratkem času preveč svežega zraka. Kar naenkrat jim v možgane vstopi preveč kisika in posledice so...




Jou jou jou,
rjeperji mi vsi
smo malo rjepali,
ko smo na goro oljko šli.

Na vrhu gore oljke
jedl smo banane,
pil postano vodo
in bonbone čokoladne.

Mal smo si oddahnal
in moči nabral,
pol pa prot dolini
smo še eno zarjepal.





Redbull ti da krilaaaaaaaaaa...(tu raje ne povem kaj je sledilo LOL)



Ko smo prišli pa na vrh, smo pa izkoristili še to, da je Majtaž ”trogal” zraven njegovo mrcino in smo naredili še en šuting :)

Mi se mamo radiiii...radi radi radiii :)



Za konec pa objavljam še moje avtorske fotografije...zaradi katerih me še danes mišice na rokah bolijo. Ampak modela sem imela pa perfektna. Še malo pa se bom lahko uvrstila med slovenske profi fotografe. Tako, da si ne bi mogoče kdo drznil in kopiral teh fotografij...ker bom tožila za mastne denarce :D:D




8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uuuaaaauuu, kva so pa to eni rjeperji? Pismo so fajni...js bi jih tud rada spoznala :D:D:D:D ;)

Tale naš mini pohod je dokaz, kako se premalo gibamo in sproščamo, ker smo si res "dali duška" ;) in je bilo super :))))

Špela, moram te pa pohvalit, ker je tale post (pa ne zato, ker v njem "nastopam" tudi sama) res zelo duhovit in dodelan...še pesem si sestavila, to pa ni kar tako ;) Torej, vse POHVALE ;)

Kot fotografinja si pa tudi zaslužiš vso najino hvaležnost, ker vedno kadar naju fotkaš, so mi fotke všeč. Imaš skrite potenciale :P

Pa še to: energija, ki se ustvari, ko se mi družimo je na meji paranormalnega zlitega z absurdno sproščenostjo in mešanica naših skrivnih in globoko zakopanih potencialov, saj smo hkrati "rjeperji", pohodniki, modeli, fotografi in umetniki višje klase LOL...


P:S: Pa upam, da folk razume na pravi način, ker ima lahko moj komentar več različnih odzvenov :P ;) Za tiste, ki so podvomili - smo normalni ljudje drugače hehe :)))

Matjaž Očko pravi ...

hehehehe tale post je pa zakon :) pa ne samo zaradi nas, ampak zaradi dodelane vsebine... tista pesmica me je pa dodatno presenetila... svaka čast!!! :D zabavna, rima se, pa super povzame zgodbo :)
mormo tole ponovit čim prej... pa lahk bi pri nama en zabavn shooting s "tapravimi" fleši naredl ;) pa lahk tud koga povabimo... :)

Matjaž Očko pravi ...

btw: odličen naslov... na seznamih blogov bo ziher pritegnil pozornost :)

Spela pravi ...

No no...da ne bo vsa slaval letela name...pesmica je Alešova :) Je moral nekaj prispevat. In ker je deep down pravi pesnik, sem mu dala to delo ;)

Me veseli, da vama je post všeč...sem se ekstra potrudila ;)

Ja ja...ko smo skupaj smo res fajni...šeposebej kadar smo na svežem zraku :D

Za fotografiranje pa ni problema...še kdaj ;)

Anonimni pravi ...

No, če sem iskrena, se mi je zdelo, da ti je Aleš pomagal s pesmico, ker se med vrsticami čuti njegov tipični smisel za humor :P:)))))))))))) V glavnem, fajn sta sodelovala...

Anonimni pravi ...

Šempeter!!! - kdaj se bosta pa pr nama oglasla??? No, dejta se 1x!!!

Spela pravi ...

@Eva: Se boma oglasla enkrat :) Se morma prej najavit? ;)
Vidva hodita kej na goro Oljko?

Anonimni pravi ...

Ma gor sma bla 1x.

Najava? Ma, če pol urce prej pokličeta je ok... tuk da bova doma ;)