petek, 18. april 2008

Pofočkaj se

Pofôčkati -am dov. (o) etn., pri
skrivanju ob odkritju skritega udariti z
roko po dogovorjenem mestu: ko ga je
zagledal, je stekel k drevesu in ga
pofočkal.

Torej..."udarite" po dogovorjenem mestu in se pofočkajte. :)

Jaz sem namreč med tistimi bolj firbčnimi in me zanima, kdo vse bere moj blog :)

Torej...naloga je, da se javite med komentarji vsi tisti, ki ste nekje tu, ki berete in spremljate moj blog, ali pa ste ga slučajno našli.



Da vidim, kdo ima (po domače rečeno) jajca, da se javi ;)

21 komentarjev:

Anonimni pravi ...

zelo zanimivo :) a delaš statistiko? hehe

Upam, da se ti javijo "skriti" opazovalci ;) Tudi mene večkrat zanima, le kdo vse bere moj blog. Številke ogledov so zelo visoke, komentarjev je pa bolj malo. Ljudje pač nočejo, se jim ne ljubi ali pa jih nisi dovolj pritegnil, da bi oddali komentar. No, veliko ljudi mi pravi, da berejo moj blog, ampak nikoli ne kometirajo, ker si, tako vsaj pravijo, ne upajo.

Torej, kar pogumno se javljajte, a ne, Špela? ;)

Katja pravi ...

Js berem!

Samo jaz nisem nepoznana. ::)) No, pa vseeno šteje.

Matjaž Očko pravi ...

kaj pa morm tu zdej napisat? :) "maš jo!" al: "pofočku sem se!" or w0t?! :) hehe
beremo, itak :) rss helps ;)

Spela pravi ...

Hmm...se bojim, da samo trije berejo moj blog?

No ja...tudi prav. Bom preživela :D

Anonimni pravi ...

Ne, štirje. Hehehe! Ma ziher da jih bere več kot 4,... sam se ne da vsem pomoje komentarjev pisat - tak so pa naši komentarji še več vredni, hehehe :)

Anonimni pravi ...

evo še eden, ki več bere kot tipka :)

Anonimni pravi ...

Tud jaz berem! Sam je pa res, da se tokrat javljam prvič.
Nisem ravno "skriti" opazovalec, ker me srečuješ vsak dan, ko pripeljem ali pridem po Leona....he he....(in sem se razkrila).
Ti pa obljubim, da se še kaj javim.

Anonimni pravi ...

hi!
jaz sem tudi tukaj, uzivam v branju, ce je pa zazeljen komentar, pa ni problema. Saj je treba utrjevat znanje tipkanja, pa cetudi je komentar nevmesen, a ne? Je pa fino prebirat o vsem kar se dogaja tam zunaj nekje!

mojchka pravi ...

tudi jaz se pofočkam
pa se nisem nič skrivala doslej...
mogoče sem kdaj tudi kak komentar udarila, ne vem...
a te berem...

Anonimni pravi ...

Pofočkana

Unknown pravi ...

prijavim ;)

Anonimni pravi ...

maš pa sistem...
pika, pika, Urška...
je vredi?

Spela pravi ...

Glej, glej...sej nekaj se vas je pa nabralo :) Zanimivo ;)

@Urška...imam sisetm, ja :D Da je malo bolj zanimivo ;)

@Irena: Super, da ste se javili. Sem vesela:)

@Barbi.m: hehe...zanimivo :) No, pa le javi se še kaj :)

@janja: se poznava? ;)

@ostali: hvala za fočkanje in branje...upam, da vam je v veselje :)

Anonimni pravi ...

sem in tja me tud sem zanese :)

storyteller pravi ...

Evo, jaz sem danes tretjič gor! ;)

Anonimni pravi ...

Evo mene prvič in glede na zanimivosti, menda ne zadnjič.

Evy pravi ...

Ojla, tudi jaz berem.... ;)

Unknown pravi ...

ne, ne poznava se:) enkrat sm po naklučju našla tvoj blog in je zanimiv:) sploh kaki recepti...:)

Spela pravi ...

Dobrodošli vsi na novo. Upam, da vam je moje bluzenje kolikortoliko všeč :)

Morem priznat, da sem kar vesela nad vašim odzivom :) Sem pomoje zrastla za par cm :D

Anonimni pravi ...

1,2,3... zame!

Unknown pravi ...

še ena zapoznela; velikokrat pokukam na tvoj blog, komentirala pa še res nisem... mogoče se bom v nadaljnje kaj bolj potrudila