sreda, 23. julij 2008

Končnoo


  • Pa sva ga le dočakala...dopust mislim. 
  • Jaz že od ponedeljka, Aleš je startal z današnjim dnem ;)
  • Priznam, da sem ga že pošteno potrebna
  • Moj zadnji dopust je bil lansko poletje, drugače sem večino leta delala
  • Zdej bom pa doma cele 3(!!) tedne..no trenutno že dva dni manj 
  • Bo prav pasalo spat in delat....NIČ :)
  • Enkrat v tem času bova tud pičila na morje...
  • ...plavat in spat in brat knjige...se pravi delat...(še bolj) NIČ ;)
  • Aja...kam bova šla? Na Krk (kot skoraj vsako leto)...pa vi? :)
  • Kdaj bova šla? Takoj, ko dobim in se napol znebim ženske vsako mesečne nadloge :S
  • That's it...ko/če bo kaj novega...javim 
  • Do takrat pa...uživajte v teh (ne)vročih dneh

5 komentarjev:

DRUŽINA KVEDER pravi ...

Uživajta zasluženi dopust. Mi smo ga že malo imeli (saj veš), pa si ga bomo še privoščili en teden v avgustu. Prijetno ničdelanje vama želim...

Matjaž Očko pravi ...

če se vama da, lahko prideta na obisk v Vrsar... sva sama in imava nekaj ležišč frei ;) hehe

Anonimni pravi ...

ne-delanje je na morju dobesedno, razen nujnosti - iti na wc, se umiti, preobleči v kopalke in ležati :D Še malo, pa bosta tudi sama doživela lenobnost, ki se je mene lotila na morju :) Js sploh nimam več občutka, kak je doma...

uživajta kljub vremenu in se kmalu vidimo! ;)

Anonimni pravi ...

Evo ka še češ boljšga? Pogodba za nedoločen čas in pa 3tedenski dopust! Uživajta!!!!!! (še za nas, ki smo letos taglavno že dali skos) :(

Spela pravi ...

Hvala vsem :)

Sva izkoristila Matjaževo povabilo, zato je trajalo malo dlje, da sem odgovorila ;)