ponedeljek, 13. oktober 2008

Cartamo se

Ker se to zgodi tako redkokdaj, sem mogla izkoristit priliko in pofotkat s photo booth programom in seveda pokazat.



Je spala dokler je nisem prestavila :) Ponavadi znori po 1 minuti in gre stran. Ja...ni tipična mačka :D:D
Tako, da me je prav presenetila in sem se že začela spraševat, če je z mano kaj narobe :D
Če kdo ve, zakaj bi mačka, ki sicer ni carljiva, prišla k meni sama od sebe, pa naj mi prosim pove. Nekateri pravijo, da mačke full stvari čutijo oz. so jasnovidne.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Je pač nekaj posebnega.

Anonimni pravi ...

Joj, kak lepo :). Glede jasnovidnosti mačk nimam kaj dosti pojma, vem pa, da so zelo muhaste in samosvoje in Tajša je zgleda v enem izmed dobrih obdobij svojega življenja ;). Edino kar zagotovo vem je, da zelo dobro čutijo energijo ljudi okrog sebe ;).

Gregor Barič - Baro pravi ...

Eh, k**c pa mucka, ki jo ne smeš božat in crkljat. Jaz sem čisto nor na to. Res pa, da na mal drugačne kot je tista na tvoji fotografiji. :)

Anonimni pravi ...

Mogoče boste pa mlade dobili :) (al ne more imet?)

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Tudi sama sem bila 14 let lastnica posebne muce, ki ni bila tipična. Tudi ona se je cartala samo takrat , ko je to želela. Bolj kot je bila stara, več je spala in temu primerno cartala. Glede na to, da leži na tvojem trebuhu... da se slučajno v njegovi notranjosti kaj ne skriva, pa ona to čuti, al pa bi nam ti rada kaj povedala med vrsticami... Kdo ve;-)
Sicer pa, še sreča da se tolk pogost videvamo, s Tomažem bi se zadnjič lahko mal oglasila, če sta bila že tako blizu.
LP, pozdravi Urško, ko se kaj vidita...
papa

Spela pravi ...

@Mateja: Ja, Tajša je zadnje čase res v bolj prijaznem obdobju...sicer ne vedno, ampak ko je, je treba izkoristit :)

@Baro: No no...pol se pa le loti svoje doma...haha :D

@Eva: ne, je sterilizirana :) SMo imeli slabe izkušnje z mladički pri prejšnji muci, tako, da smo dalo to kar kmalu ”pod nož”.

@Klavdija: Ja, naša se tudi zdej več carta, ko je že stara:) Ne ne...v notranjosti mojega trebuha se nič ne skriva...nič skrbet :)
Ja, sva bila zadnjič tam, sem z Urško čvekala, za tebe pa sploh ne vem, kje maš letos igralico...zunaj vas pa ni bilo več. Te drugič poiščem...ok? :)

Anonimni pravi ...

k meni pride mačka kr tako seveda, za pocartat, ampak ne za dolgo. pride pa tudi takrat, oz.se vleže točno na določen del telesa, kjer čutim bolečine in ne boš verjela, to bolečino začasno odvzame. mačke itak raje ležijo tam, kjer je sevanje oz.slabo mesto, kužki pa ravno obratno. zelo dobro pa mačka čuti tudi dušo umrlega in če nas ta duša obišče, takrat mačka nikakor ne bo šla stran od nas. to je predvsem v prvih treh dneh po smrti nam dragega človeka.