torek, 21. oktober 2008

Sam/a

Ko sem šla danes po doooooolgem času sama na sprehod, sem se spraševala, zakaj smo ljudje takšni, da rabimo vedno nekoga zraven nas. Ne vem...mogoče sem pa samo jaz tako čudna hehe


Ampak nasplošno se mi zdi, da smo nekak taki, da ne gremo sami na kavo ali na pijačo, da ne gremo sami na sprehod, sami po trgovinah (punce, ko kupujemo obleke). A je trend tak, da si čuden, če greš sam? A je to samo naša kaprica? Al pa se jaz motim in vi to vse delate sami ;)

No, jaz sem šla, danes tu okrog mene sama na sprehod. Pa tu mi je še ok, čudno bi se pa počutila, če bi se šla sprehajat recimo ”za Savinjo”...sama. Al pa, da bi se vsedla v en kafič, v miru spila kavo in malo opazovala okolico ;) Je to samo moja kaprica, ali se pridružujete mnenju?

In zakaj je to tako? Smo ljudje tako družbeno usmerjeni, da preprosto rabimo, pogrešamo (neposredno) družbo okrog nas? Ali nas je mogoče sram, da nas kdo vidi, da smo ”sami”?

Jaz sem že od malega taka, da nikamor ne ”znam” it sama. Se mora res kaj zgoditi, da to naredim ali pa si moram nečesa preprosto želet :)

Postavila sem vam že dosti vprašanj...naj vam pa vprašam še tole...kaj vse pa VI počnete sami? In kako se počutite ob tem (vam je čudno ali vam je prijetno)? 


9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jaz sem veliko let razmišljala isto,enako kot ti. to se z leti spremeni, sploh ko to hočejo okoliščine, ker enostavno nimaš vedno nekoga ob sebi, ker pač ne more biti.In postaneš zelo korajžn, se ničesar in nikogar ne bojiš, najmajn pa mnenja kogar koli za bilo kaj! Včasih si pa tudi sam sebi najboljši prijatelj.

Anonimni pravi ...

V bistvu je odvisno kaj rabiš, če rabiš mir, da kaj razmisliš, se spočiješ, karkoli greš pač sam. Ne vem zakaj bi bilo to čudno, sploh pa kaj koga briga ali si sam ali ne. Zato ja, če je razlog zakaj pa ne. Če se hočeš pa s kom pomenit ali kaj, pa narediš v dvoje ;)

Anonimni pravi ...

Jaz vse našteto počnem (tudi) sama :D Razen sprehoda, pa še to bi, ampak bi bilo čudno, če ne bi vzela pasje prijateljice s sabo ;) Mogoče sem komu zdim čudna, ampak sem velikokrat rada sama. Nakupovanje pa je sploh parava poslastica, ko te noben ne priganja, zakaj že četrtič gledaš isti pulover ;)

Isto kot mi včasih neznansko paše družba, mi je včasih fajn, da sem sama. Se je treba pač željam in potrebam prilagajat. Mi je pa vseeno kaj si kdo misli o tem :D

Unknown pravi ...

hm, ja...zanimiva vprašanja. No, vidiš da je bilo dobro, da si šla končno sama nekam. :D :D

Jaz sem imela eno obdobje, ko sem bila dejansko skoraj za vse sama. Sama sem šla na sprehod, na kolo, v fitnes ali telovadbo, na kak krajši izlet po okolici... Nakupovat pa itak najraje grem sama. Tudi kavo v gostilni sem si že sama naročila in popila, sicer s časopisom v roki in v drugem kraju... in samo enkrat do sedaj. Men so prav zanimivi tisti, ki pridejo sami na "kofe" in samo opazujejo okolico.

Drugače pa, mislim da glih zaradi takih mnenj, kot si jih navedla, se počutimo "čudni" če nekje nekaj sami počnemo. In jaz se poskušam temu izogibat. Včasih prav "zanalašč" grem nekaj počet sama, ker mi je grozen občutek, da sem od nekoga odvisna, da lahko živim svoje življenje.

Nič se bat biti sam. Sam sebi si lahko najboljši prijatelj... In ko končno nekaj narediš čisto sam, se vsaj jaz prav fajn počutim. In je potem v družbi ostalih tudi toliko bolje :D :D

Gregor Barič - Baro pravi ...

Men je včasih prav boljš in tud grem velikokrat sam na kavo. Večinoma se tako usedem za šank in kajkmalu zadebatiram s kelnerjem, kelnerco. Ravno tak preprost, low IQ pogovor me včasih bolj sprosti, kot pa kakšna destruktivna debata ob kavi.

Res pa mi ni, da bi se šel sam sprehajat npr. po parku. Tečem v naravi ali grem npr. na celjsko pa kar velikorat sam. To je lažje, boljše, ker imam pač nek svoj tempo in se mi tako ni potrebno prilagajati drugemu, ali drugemu meni....

Sem pa že od veliko punc slišal, da nekako ne morejo iti same na kavo...

Anonimni pravi ...

Jst grem komot SAMA na sprehod (no a pes šteje?),... Cunje NAJRAJE in NAJBOLJ v MIRU kupujem sama,... kaka kavica al pa kino pa skor mora biti v dvoje, troje,... Včasih paše biti sam, ja.

Spela pravi ...

Zanimivi komentarji. Torej bom drugič šla sama na sprehod brez slabe vesti ;)
No, vsaj poskusla bom :D

Anonimni pravi ...

odvisno od razpoloženja, vse kar si navedla, sem že, in včasih raje kot v dvoje, počnem sama.

cunje najraje nakupujem sama. na sprehod grem (tudi) sama. na kavo sem že tudi dostikrat šla sama, ponavadi, da lahko v miru preberem cajtng al pa rečem kako brezpredmetno s kelanrjem/kelnarco.
vozim rada solo.
mogoče mi je blo "sama bit ali kam it" čudno samo v srednji šoli, potem sem to prerasla, in mi je še danes čist kul.
pravijo, da moramo najprej znat bit sami s sabo in bit tako zadovoljni in zadovoljeni. šele nato smo lahko zadovoljni/zadovoljeni v dvoje... mislim, da to kr drži.

v.

VIXI pravi ...

Hecno vprašanje :) Hecno meni, ker sem zelo rada sama, ravno toliko kot sem rada v dvoje in v družbi. Če bi morala napisati zaporedje, bi bilo ravnotako kot sem ga napisala zgoraj. 1, 2, 3 in več torej ;)

Če česa, potem na sprehodu ne rabiš slabe vesti, sploh ne zato, ker si šla sama.