torek, 1. januar 2008

2008

Pa smo tu...namreč v letu 08. Ker sem obljubila, da vam voščim po novem letu, moram obljubo tudi držat.

Torej...vsem skupaj najprej želim sreče...tokrat se pridružujem Stardustu, ki je nekak zajel bistvo...ampak jaz ne bi bila jaz, če vam ne bi zaželela še zdravja :)

Želim vam pa tudi uspešno bloganje skozi celo leto, super poste, mnogooo komentarjev, obiska in domišljije pri postanju ;)

Na osebnem področju pa ljubezni, otrok (tisti, ki si jih želite ;)), super službo, še boljše sodelavke in sodelavce...jada jada jada...torej same naj naj stvari. :)

Preživeli smo novoletno noč. Upam, da ste maksimano uživali in se zabavali :) Kaj naj rečem jaz? Če bi sama izbirala, bi izbrala malo drugače...ampak slab začetek, dobro nadaljevanje in konec, pravijo...a ne? ;)

Pa še malo foto utrinkov iz praznovanja (to so amaterski...tisti tapravi sledijo na sosednih blogih ;)):

Takole smo začeli...


...brez ”basanja in nažiranja” ne gre :)


Srečnga pa zdravga...pa velik ljubezni...takole s(m)o nazdravili (btw v kozarcu je šampanjec):


Naslednje jutro...dirigiranje ob novoletnem koncertu...vsi še napol spijo:


Potrjujem zimsko idilo še s fotodokazom (slikano z balkona)...prelep pogled, ki me je očaral takoj, ko sem se zbudila :)


EDIT: čisto sem se pozabila zahvalit Matjažu za posojo super duper fino fajnega vikenda :) Mateji za pomivanje posode ;) Obema zato, ker sta tako lepo vse pripravila, nas tako gostoljubno sprejela...seveda pa gre največja zahvala kurjaču, ki je skrbel, da nas ni zeblo ;)
Vsem skupaj pa v imenu naju hvala, da ste naju prenašali...še posebej mene z mojimi muhami..ki občasno priletijo, a k sreči tudi odletijo ;)

9 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

blo luštno, bli ste pridni, kuru sem tolk, da vas ni zeblo... after party je pa kdaj? :P
ker se hrane ne meče stran, sem se zredil za 10 kil ;)

Anonimni pravi ...

No ,Matjaž malo pretirava...tisto desetko berite brez ničle :)
Organizacijo afterpartya pa prepuščam komu izmed vas :D

Anonimni pravi ...

zgornji komentar je moooooj!!! :))

Anonimni pravi ...

A združimo novoletni afterparty z mojim rojstnim dnem!? :D :D :D
Drugače pa - jap! luštno je blo, fajn družba, dobra hrana, lepo okolje... Prijetna sprememba od prejšnjih praznovanj doma.

Spela pravi ...

Aja...glede mojega posta. Da ne bo kdo narobe razumel...imela sem se fino fajn...zmotila je moja migrena. Če bi bila brez nje, bi bilo še boljše z več ”muvanja” :)

Afterparty? Sem za! Kdaj, kje...povejte. :)

@Matjaž...sej tolk hrane pa tud ni ostalo...sem jaz večino odnesla domov :D

@Mateja: potica...vsaka čast ena boljših, ki sem jih jedla. Jo pridno zmanjkuje (se držim malo nazaj, da mi je ne zmanjka za zajtrk) :)

Anonimni pravi ...

Aleš Aleš! Le kdo si je zaslužil prvi kozarec (najmanj nalit) in potem zadnjega? - že bolj polnega. (SLIKA no.1) :)

UrosG pravi ...

Zadnji je moj ;) Prvi je pa ostal, ker je eden "šprical"

Spela pravi ...

@Uros...mislim, da na koncu ni noben ostal...se je vse spilo :) Škoda Baileya ;)

@Eva: kozarci so bili naliti po želji...tisi, ki je bil najmanj žejen, je vzel tistega z najmanj pijace ...itd. :)

Anonimni pravi ...

No, prav! Samo da ni ostal! Baileya je res skoda! Jst sem pa enga za rd dobla. Jeeee :)