torek, 1. januar 2008

Uokvirjen sprehod

Da izpolnem še sama sebi obljubo, ki sem si jo dala par dni nazaj. Sem hranila slike prejšnjega tedna za prvi letošnji post...post v znamenju ljubezni in prijateljstva :)

Skratka, da ne bom preveč filozofirala....nekaj dni nazaj smo se Mateja, Matjaž in midva odpravili na en lep, gozdni zimski sprehod v bližino Matejine hiše.
Matjaž je na (najino) srečo vzel svoj fotoaparat in naredil nekaj škljcev...ki so, če vprašate mene nastali fenomenalni :) Sicer pa...a lahko od Matjaža pričakujemo kaj drugega? :D

Zdej vas pa verjetno že zanimajo fotke...a ne? :D
Naj vam bo no...;)
Midva...




Mhm...zdej pa bo...


Paziiiiiiiiiiii...


Kepaaaaaaa...


Potem sem dobila pa nazaj, ko sem bila prej preveč pogumna...direkt v...


Še nekaj zaljubljenih ;)








Kako sem močna :)


Mateja&me:


Mateja, Aleš in jaz:


Matjaž, Aleš in mini me :D


Za konec pa še ena meni ljubših ;)


Upam, da ste se prebili čez teh milijon fotk, in če so vam vsaj pol tako všeč, kot so meni, bom vesela :)

Matjaž...HVALA!! :)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Iiii, kake lepe fotke! Res so dobre. No, men je najbolj vsec sedma fotka, itak so vse dobre in je zeloooo težko zbrat, če pa bi morala bi se odločla za sedmo. Bravo! Veliko ljubezni želim vsem tudi v 2008. :) Love is all we need.

Matjaž Očko pravi ...

ijeeeeee :P
no, bomo še šli kdaj na sprehod z aparatom, da bosta mela še kej fotk :)

Anonimni pravi ...

Zelo lepe fotke in vidva sta super :)
Zdaj pa hitro kakšno v okvir pa na polico ali na steno :)

Spela pravi ...

Ja...nekaj bo definitivno nastalo iz teh fotk...moram še razmislit kaj ;)

Matjaž Očko pravi ...

saj veš - večjo resolucijo ti še moram poslat, ker te fotke še za znamko niso dovolj veliko :)

Anonimni pravi ...

hehe, se dobro, da je bil vmes lezbo show (M&S) :)))

Anonimni pravi ...

Narediš unikatni domači okvir in to je to :)

Spela pravi ...

Eva...nekaj bom pogruntala ;) Pa bo verjetno še nekaj časa ostala skrivnost...razen, če dobim kako boljšo idejo ;)

Stardust...ja, še sreča :) Da si ne bi kdo se kej mislil, a ne? :D

Anonimni pravi ...

ooooooo..... kako lepoooooo.
Res lepe slikce, se vidi, da je fotografiral profi.hehe
Jaz bi tud imela enga takega pjeba.hehe
VSE DOBRO VAMA ŽELIM V LETU, KI JE ŽE TU...Urška