sobota, 5. januar 2008

Sonicare elite zobna ščetka

Preden pričnem s postom, ki sem ga nameravala, naj povem še nekaj, kar se nanaša na dva posta nazaj ;) Tisti, ki si želite ogledati video iz našega silvestrovanja (ne bo vam žal)...je post na Matejinem blogu...od tam pa link na video :) Tako...kar mi je ležalo na duši sem napisala...ostalo pa naprej :)


Božiček (Aleš) mi je letos prinesel eno prekrasno (pre)drago darilo. Pa naj mu bo, ker je delno tudi za njega.
Komplet izgleda takole:


V paketu pa se skriva tole (elite 9500 in elite 7500):


7500 je samo držalo in nastavek...ni še ostalih stvari zraven.


Pa naj naredim še malo ”reklame” in povem, kako ščetka deluje.
Sonicare ščetka je sonična zobna ščetka, kar pomeni, da deluje ultrazvočno in s tem spravi umazanijo stran tudi na težko dostopnih mestih. Ko jo prvič primeš v roke in prižgeš je občutek malo ”čuden” zaradi tresljajev...ampak se kmalu privadiš. Ščetka naredi 31000 gibov v eni minuti (uau, ne). No...lahko bi napisala še veliko več, pa ne bom nekaj prepisovala iz njihove spletne strani.

Ko začne delovat izgleda nekako takole:

Ko sem jo prvič dala v usta in prižgala, sem jo po hitrm postopku dala ven in Alešu rekla, da je nekaj narobe...res tak smešen občutek...no, kot sem že napisala, se tega občutka potem hitro navadiš. Je pa zelo prijazna uporabnikom, saj prvih 14 umivanj povečuje moč tresljajev, tako da se postopoma navajaš. Ščetka deluje 2 minuti s 30 sekundnimi intervali...to pomeni, da vsake 30 sekund slišiš kratek pisk in to ti pove, da se moraš premaknit na naslednji kvadrant zob.


Skratka...po dveh minutah so zobje takooo gladki. Jaz nisem mogla verjet, kako očisti. Meni pa še posebej paše, ker imam zobni aparat in fino očisti vse, tudi med in okrog zvezdic.

Mislim, da se nakup res splača :)

Upam, da se bo oglasil kdo, ki že ima to zobno ščetko in bo napisal svoje mnenje, da vidim, če so ostali tudi tako zadovoljni ali imajo druga mnenja.

Za konec pa še dokaz...da se ne hecam ;)




P.S. Ne, nisem dobila nobenih % od tega posta...sem pač zadovoljna uporabnica in oseba, vesela tega darila. Hvala Aleš!! :)

7 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

ja, tale ultrazvočna ščetka je tudi mene pozitivno presenetila; zato sem se pred dvema dnevoma tudi sam odpravil v trgovino in voila :) zanimivo: v bigbangu se jim sploh ni sanjal, da obstaja verzija z gratis držalom... in to za isto ceno! :)
oba z Matejo sva pozitivno presenečena nad učinkom; je pa res, da se je moraš navaditi, ker precej žgečka :)
to, da je ultrazvok zelo učinkovit, pa verjento ni potrebno poudarjati, saj ti tudi zobozdravnik z njim odstranjuje zobni kamen, urar čisti nakit itd...
dober nakup, ker imamo svoje zobe samo ene :)

Anonimni pravi ...

Morm rečt da najprej me sploh ni ganl, ker mi te napravice ne pomenijo neki fuuul. Potem pa ko sem prebrala do konca,... noro! In nikol ne ves, morda jo tudi jaz kupim,... še čakam več komentarjev :)

Anonimni pravi ...

Aja, super silvestrski filmcek ste nardil, ni kej!

Unknown pravi ...

@Matjaž...super, da sta zadovoljna :) Je zanimiva zadevica, ne? :)

@Eva...tudi jaz čakam več komentarjev :D:D:D

Anonimni pravi ...

Sam uporabljam Sonicare ščetko že hmmm, cca dve leti. Rezultati: veliko bolj gladki zobje. Hkrati v kombinaciji - Sensodine - zelena malo bolj beli zobje in v skladu z reklamo za Sensodine odpravljena občutljivost zob na vroče mrzlo itd ...

Slaba stran: Baterije zmanjka ravno takrat ko ne bi smelo :) - dokaj dolgo polnjenje baterij. In ja še to otroci, ne sin in ne hčerka je ne marata - starost 9 in 13 let.

OPOZORILO - Ne uporabljajte krem tipa Whitening, ker preveč uničujejo sklenino.

Preden jo začnete redno uporabljati, predlagam tretma pri zobozdravniku, kjer vam očisti zobe z ultrazvokom, malo odpravljanja Kariesa z Ozonom itd, traja cca 40 minut, a se splača :)

Tatjana pravi ...

Sonicare je super ščetka, brez katere bi sedaj težko! Mam nove zobe. Po mojem menenju najboljši zobozdravnik! Napisala sem svoj blog o svoji izkušnji: Moj zobozdravnik - Misija (ne)mogoče. Zadovoljna! Klikni ali ne... navajam, kot dobro informacijo...

Lep nasmeh vsem,
Tatjana

Anonimni pravi ...

To sploh ni ultrazvočna ščetka. Ultrazvočne ščetke delujejo pri frekvenci 1.6 MHz kar pomeni 96 milijonov tresljajev na minuto. Poglejte si jo. Emidental se imenuje in je edino kar je v sodobnem času uporabno za ta denar.
Ta pa resnično uniči bakterije, parodontitis gre zelo nazaj, dlesni pridobijo originalno barvo, še posebej je primerna za implantate, aparate in druge tujke v ustni votlini. Ima, uporabljam zato lahko pohvalim...