sreda, 16. januar 2008

Celestinska prerokba




Ste že brali oz. prebrali to knjigo? Jaz sem jo enkrat, že dosti let nazaj že imela v rokah, ampak zgleda še nisem bila ”zrela zanjo”, saj me ni pritegnila. Sedaj sem jo pa po priporočilu enega prijatelja spet vzela v roke in se spravila brat :)
Začetek je obetaven...
Kaj menite o tej knjigi...da slišim še malo druga mnenja? Vas je potegnila ”notr”, ali se vam je zdela ena bedarija. Ali pa ste se obrnili drugam, ko ste prebrali opis? Ja ljudje smo različni in imamo vsak svoje mnenje...upam, da bom kakega od vaših mnenj izvedela :)


...mi lahko priporočite še kako fajn knjigo (lahko tudi film) na podobno tematiko? Da malo razbremenim svoje oči od interneta :D


Za tiste, ki pa še niste slišali za to knjigo je pa tu nekaj besed skopiranih iz tega naslova

Uspešnica Celestinska prerokba vsebuje skrivnosti, ki nam spreminjajo svet. Opira se na starodavno modrost, ki jo vsebuje perujski rokopis, svetuje, kako povezati dogodke, ki se vrstijo v življenju...in napoveduje, kaj se bo zgodilo v prihodnjih letih.

Knjiga, ki je šla iz roke v roko, od prijatelja do prijatelja. Celestinska prerokba je delo, ki se je pojavilo v času, ko svet nujno potrebuje njeno sporočilo. Je napeta zgodba o pustolovščinah in odkrivanju, a tudi vodnik, ki vam pomaga razumeti, zakaj ste tam, kjer ste...in vas z novo energijo in optimizmom vodi v jutrišnji dan. Knjiga, ki jo dobiš v roke enkrat v življenju, in ti ga za vedno spremeni...


P.S. Sama bom pokomentirala knjigo v komentarjih, ko jo bom prebrala ;)

24 komentarjev:

Unknown pravi ...

Ja, sem že čula za to knjigo pred leti, pravzaprav dobilo priporočilo o branju, pa se še nisem spravila zraven. Fajn da si me spomnila, ob priliki zavijem v knjižnico si sposodit, če seveda ne bo zasedena, kot so ponavadi zanimive knjige. Meni zveni zelo obetavno in vredno prebrati. Boš poročala, ane? Samo vztrajaj pri njej ;) :D

Anonimni pravi ...

Nisem še slišala za to, tak da jo kr preber,... pol pa povej če je ok :)

Drgač pa si ravnokar pišem seznam mojih naj knjig - že prebranih, tako da boš lahk kmal na mojmu blogu prebrala moje knjižne favorite :)

Spela pravi ...

Tanja...ta knjiga je od Alešove mami. Če bi rada brala, jo lahko vprašam, če posodi :)

Eva...me zanima tvoj seznam in dobra ideja za post. Ampak pri meni bo verjetno prišel v poštev poleti, ko ponavadi največ berem :)

Anonimni pravi ...

Ja, ze imam skor napisanga, zdej pa net fuuuul neki zeza in bom jutr gor dala. :)

Anonimni pravi ...

Špela, ja, bi se priporočala za sposojo, prosim, vprašaj :)

Anonimni pravi ...

Eh, ta trapast blogger, me je anonimno naredil. :P Torej, prejšnji komentar je moj - Tanja.

Anonimni pravi ...

ti kar povej, kaj sem rekel, ko sem slisal za tole... :)

Anonimni pravi ...

st je seveda stardust :)

Spela pravi ...

Kaj naj povem? Sam napiši, kaj meniš o knjigi :D

Unknown pravi ...

Knjiga je ena izmed meni ljubših. Mene je posrkala takoj...imam zanimanje za te reči.
Potem pa obvezno v roke še njeno nadaljevanje - Sedmo spoznanje (se mi zdi, da je tako nasplov...)

Spela pravi ...

Deseto spoznanje...ja, me že čaka :D

V knjigi sem pa že nekje pri sedmem spoznanju...tak da se sližam koncu ;) Zanimivo, zanimivo...

Anonimni pravi ...

hej!
Jaz jo tudi želim prebrati...če bo kakšna možnost za izposojo , se priporočam...

Anonimni pravi ...

Pozdravljena,
Sam pravkar berem Celestinsko prerokb. Sem šele na začetku, tako da jo bom pokomentiral čez kakšen dan :) Je pa knjig podobne tematike kar precej na tržišču. Imamo tudi slo avtorje. Preberi Varja Kališnik Svetlo modra, Preberi od od Coelha - njegove knjige - Alkimist - govori o iskanju samega sebe, Ob reki Piedri sem sedela in jokala - o ljubezni, Zahir - o ljubezni in življenju. Vsak knjigo vidi po svoje, zato je važno kaj ti vidiš v njej. Mi je pa všeč ko si napisala, da si jo že brala in te ni potegnilo. Sam lahko rečem, da se mi je enako zgodilo z Alkimistom - bral sem jo v srednji šoli in se mi je zdela brezveze, pač pravljica, prebral sem jo sedaj in sem rekel samo vauuuuu. Poglej si film, The sicrets - skrivnost. Preberi knjigo Zdaj! - resnočno tvoj je samo ta trenutek. Preberi knjigo Modrosti starega učitelja - žepna knjiga za 10 Eur, a resnice o življenju.

In še in še......

Lep pozdrav in srečo v ljubezni. Neguj jo in živi jo.

Samo

Unknown pravi ...

...priporočam ti še ogled filma What the bleep do we know :)

Spela pravi ...

@Samo: o super, hvala za predloge. Alkimista sem pa brala par let nazaj, pa mislim, da ga bom morala še 1x. The Secret sem ravo par dni nazaj gledla...super film! Trenutno berem Vodnik po Celestinski, čaka me še deseto spoznanje, potem bomo pa videli, kako naprej ;)
Ja, na sebi je treba kaj narediti...šele potem si zrel za take knjige in pa še ena misel...vse se zgodi z nekim razlogom ;)

@Janja: sem ga zadnjič gledala, hvala za idejo ;) Mi je bil The Secret malo bolj všeč, mogoče malo bolj razumljiv. Ti si že gledala The Secret? Zdi se mi pa, da bi moral oba ta filma pogledat 2x, da lahko malo bolj vsrkaš informacije. :)

P.S. Dobrodošla oba na blogu :)

Spela pravi ...

Naj povem še to, da sem ravnokar pogledala film Celstinska prerokba. Sem šele par dni nazaj ugotovila, da sploh obstaja...danes sem ga pogledala. Definitivno je treba knjigo prej prebrat, ker je film preveč pomanjkljiv...kot ponavadi ;) Je pa zanimivo pogledat tudi film, na kak način prikažejo določene stvari.

Seveda pa navijam za knjigo.

Anonimni pravi ...

Sedaj sem prebral knjigo. Moram reči, da mi je bila zelo všeč. Razen so morda malo "zbluzili" pri devetem spoznanju.

Moje mnenje: Če dobro pomislim se s tem strinjam-seveda z mojo razlago :). Mogoče ne ravno da vidimo energijo, ampak občutki to definitivno so. Sigurno se lahko z nekom povežeš na višjem nivoju (Ne govorim v tri dni, mi je že uspelo to, a enostavno takrat nisem vedel kaj to sploh je). Verjetno sam še nisem popolnoma zrel za te višje občutke, oz. pretoke energije. No ja, tudi verjamem ne popolnoma v to. Ampak če knjigo prenesem v svoje življenje, je marsikaj resnično, od naključij, intuicije, do pretoka energij. Velikokrat se mi je že zgodilo, da sem po kakšnem pogovoru odšel popolnoma prerojen naprej, nekdo drug pa me je popočnoma izžel, pa če prav je pogovor trajal samo 15-20 minut. Tudi se strinjam z vzgojo otrok, ki je omenjena v tej knjig.

Gremo naprej na deseto spoznanje :)

Samo

Spela pravi ...

Hmm...se kr veliko strinjam s tabo. Tudi meni je bilo to 9 spoznanje malo preveč...”nerealno”. Mogoče p samo še nisem zrela.
Jaz sicer berem Vodnik, vendar mi ni preveč zanimiv. Mislim, da bom skočila kar na Desto spoznanje :)

Anonimni pravi ...

Na ,deseto se pa nadaljuje kjer se je končalo deveto :). Ta knjiga me pa ne pritegne, preveč so v "onostranstvu". Sicer če jo bereš previdno in izluščiš iz nje prave stvari ,ti lahko udi kaj da. Ampak ....

Kaj bo šele v knjigi Skrivnost Šambale :)

lp
Samo

zmajevka pravi ...

Vau, lepo je videti celo blog na temo Celestinske prerokbe. Ko sem jo prvič dobila v roke kmalu po njenem izidu leta 1999 se nisem imela o njej s kom pogovarjat. Ker je nihče razen mene ni prebral. Mogoče še čas ni bil zrel.

Sedaj zadnje leto naenkrat srečujem vse več ljudi, ki ne le, da so Celestinsko in nadaljevanja prebrali, ampak se v veliki meri strinjajo z njo. Dober občutek. Očitno se kritična masa res veča. Jaz verjamem, da v njej vsak najde tisto, kar potrebuje za svoj osebni razvoj. Prebrala sem jo že več kot pet krat in jo imam ves čas kje na dosegu roke.

Spela, ravno danes sem na uradni spletni strani Celestinske ugotovila, da so pred dvema letoma posneli film in sedaj, da si ga ti gledala. A ga imaš za posodit, prekopirat ali kaj podobnega? Sem videla trailer in si ga res želim ogledati. Bom hvaležna za pomoč. :)

Spela pravi ...

Film še imam...da se ga sicer dobiti na internetu. Če ga ne boš dobila...se javi.

P.S. jaz sem bila razočarana nad filmom...

katka pravi ...

Živijo!

Sama sem prebrala Celestinsko prerokbo, ki mi je pomagala najti samo sebe. Od nekdaj so se mi dogajale podobne zadeve, pa me nihče ni razumel. Sedaj sem spoznala resnico in želim spoznati še koga, ki mu CP toliko pomeni.

zmajevka pravi ...

@Spela, ker imam težave z domačim računalnikom, kjer bi lahko film dol potegnila, bi te prosila za tvojo kopijo.

Moj mail: zmajevka@gmail.com

@Katka, oglasi se na moj mail. Tudi jaz bi rada spoznala koga, ki mu je CP spremenila življenje.

David pravi ...

Tukaj je še moj mail: karalis24@gmail.com, če si želi kdo izmenjati mnenja glede Celestinske prerokbe.

Osebno sem očaran nad knjigo. Res, da so določene stvari v knjigi malce namišljene, ampak kljub vsemu, marsikaj drži kot pribito.

Tudi deveto spoznanje, kljub nekaterim namišljotinam, ni od muh, in omenja vibriranje človeka na višjih frekvencah. Ko se človek tako zelo močno napolni z energijo, se počuti izredno lahkega-breztelesnega, saj njegovo telo začne "vibrirati", se pravi, da počasi začenja dosegati stanje, ko vidi in čuti fizični svet v drugačnih oblikah, kot v vsakdanjem življenju. Ko dosežeš takšno stanje, doživiš raj na Zemlji in vse okoli tebe se zdi neresnično in sanjsko, kot da si v nebesih. To so fenomenalni občutki, ki pa se nažalost hitro razblinijo in jih je težko obdržati. Ko se človek napolni z energijo, vidi naravo v "brezsnovni" obliki, kot da jo sanja. Posledično začenja prihajati tudi do nenavadnih naključij, ki jih je dobro spremljati in ohranjati,da se ne poizgubijo, saj ti kažejo smer v tvojem življenju. Če naključij iznenada ni več, pomeni, da človek vase ne prejema dovolj energije, zato je treba ta proces znova in znova utrjevati. Res pa je, da do teh "mističnih izkustev" človek ne more priti kar tako. Najprej se mora poznati in zavedati sebe, kdo sploh je, sicer ne bo imel nekih možnosti, da pride do "razsvetljenja". Upajmo, da se bo res kmalu začela duhovna evolucija, kajti dandanes smo na žalost v izrednem zaostanku, kot da je človek obstal v kameni dobi, saj še vedno vztraja in živi v prepričanju, kako je treba poskrbeti za lastnoročno varnost in za čimboljšo namestitev na tem fizičnem svetu. Dokler se to prepričanje ne bo odpravilo, bo človek še vedno primitivno, ranljivo in nazadnjaško bitje, ki si ne upa pogledati v svetlobo, da bi posegel na višje vibracijske sfere.