četrtek, 18. oktober 2007

Crumpler

Moja najnovejša pridobitev za Macom pa je njegova torbica ;) Tako...pa sem postala mobilna z mojo jabko :D

Privoščila sem si Crumplerja...sicer najcenejšega med tistimi, ki so bile na izbiro...pa vseeno :) Crumpler je :D

Pa da vam ga še pokažem:


Zdej imam pa trenutno vse kar rabim v zvezi z računalnikom. KO si bom pa kaj novega izmislila, pa javim ;)

P.S. Pri nama še nič novega...še vedno čakama parketarja, čeprav bi moram pridet že en teden nazaj :(

4 komentarji:

Matjaž Očko pravi ...

ne - sedaj ti manjka še wireless migty mouse! :)

Urban pravi ...

Faaaancy :)))
Zdej, ko je Mac in Crumpler pri hiši, bi pa "pasal" zraven še kakšen Smartek ;)

Anonimni pravi ...

Luštna torbica! midva sma tud glih kar Crumplerja naročila, samo fotografski nahrbtnik za mojega nadebudnega fotografa. Majo pa kr ornk cene, ane? Ampak nej mu bo, ko bo naslednji mesec obrnil prvo številko starosti v 3.! :D

Spela pravi ...

@Matias: miške trenutno pe ne rabim, sem se kr fajn navadila na touchpad :)

@Urban: sej je twingič :)

@Tanja...ja, svinjsko so drage, sej sem rekla, da sem vzela najcenejšo izmed njih, ker mi je enostavno preveč dat 150€ za torbo. Mogoče sem jaz čudna, ša vseeno...