sobota, 20. oktober 2007

Kaj vam gre v uho?

Kateri komad vam gre trenutno najbolj v uho? Ob katerem komadu zaplešete, se ga date na full ali pa zraven pojete, kot da vas nihče ne sliši? Ali pa ga poslušate v avtu?
MOgoče je takih komadov več?

Meni je trenutno naj...Michael Buble - Everything




Kmalu za njim pa so direkt za v avto Carpediem...kr cel njihov album. Tu je pa muzika Iz oči v oči :)


Torej...kakšen glasbeni okus imate pa vi trenutno?

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tale everything je tudi meni zelo lep in zanimiv. Drgač pa poslušam vse, kar mi gre v uho. Nimam izbranega določenega izvajalca,všeč so mi samo določene pesmi, različno nič specifičnega. Res pa je, da so določeni komadi kak dan v ospredju, glede na moje razpoloženje. Včasih mi pa tudi kakšna pesem povzdigne oziroma spremeni počutje, na boljše seveda.lp

Mateja pravi ...

"V uho" mi gre vse, kar ima energijo in lepo sporočilo... ;)torej vsi zvoki in melodije...pa naj bodo iz narave (petje ptic, šumenje listja, žuborenje potoka itd.) ali pa prihajajo iz človeškega grla :) Predvsem imam rada pesmi, ki nosijo sporočilo in so spevne, poslušam pa jih odvisno od razpoloženja (lahko je to rock, klasika, balade, pop, chansoni, jazz...). Najraje imam tiste pesmi ob katerih se spominjam lepih trenutkov (npr. Lionel Richie, Buble, Phil Collins...)-najlepše je zaspati ob lepi glasbi in toplem objemu...mmmmmmm :D

Anonimni pravi ...

Gardelin od Severine!
in pa
spet je večer od Olivije
in
Zaradi upanja od Neishe

torej, sami ženski glasovi in bolj umirjene melodije

Matjaž Očko pravi ...

nama z matejo gre v uho isto... hvalabogu zaradi istega okusa, ne pa zaradi tega, ker živiva skupaj ;) tako je ipod priključen na zvočnike, ne slušalke :)
kaj? huh, važno, da je dobro. Danes M. Buble, pa Jose Feliciano, Katie Melua itd ;)
Jutri pa mogoče 80-ta. Odvisno od počutja/vremena.

Mateja pravi ...

....ja, ja..bilo bi res nevzdržno, če z Matjažem ne bi imela enakega okusa..pa ne samo glede glasbe..na splošno ;)
Imam srečo hehe

PS. še posebno rada pa poslušam njegov prečudovit glas, ko poje zraven komadov (predvsem v avtu :))

Anonimni pravi ...

Mmmmmmm, Michael Buble rules!!! :D Vse od njega, kadarkoli, kjerkoli... Tudi na poroki nam je pel...;) Sicer pa tudi Robbie W. ne zaostaja za njim, ostalo pa po počutju, malo mešano...razen seveda goveje in turbo muzike, to me pa ne prepriča (bljak!)

Urban pravi ...

@akvarij
Severino prečrtam, počočkam, skraspam... za mene spada v koš naše turbofolk goveje muzike.
Pod ostala dva komada se podpišem.

Drugače, za lepe dneve in trenutke:
Siddharta, Dan D, James Blunt, Mi2, RW, Damien Rice, Peter, Bjorn and John, še še še...
Za slabe dneve, ko je potrebno pa malo energije dvignat ali za spremljavo ob gospodinjskih opravilih, mora biti pa malo bolj energična muzika, ala Green Day, Linkin Park, Foo Fighters...