nedelja, 7. oktober 2007

Nedelje

Nekaj postov nižje sem razglabljala o tem, kako počasi oz. hitro minevajo tedni...danes pa me zanima, kaj počnete v nedeljo in kako jo izkoristite.

Mi (Matjaž, Mateja, Aleš in jaz) smo prejšnjo nedeljo lovili jesenske sončne žarke in se odpravili na ”potep”.

Ker smo bili že malce pozni, smo se kar z avtom odpravili na celjsko kočo, na njihov štrudl.

Tole je bil jabolčni...njam njam :) Meni je bil itak prevelik, zato ga je polovico pohamstral Aleš. Skutinega pa nisem uspela slikat, ga je prehitr zmanjkalo :)


Nato smo se še malo nastavljali sončnim žarkom, Mateja pa je izkoristila najin fotoaparat in poslikala vse možno :) Tako da od tu naprej sledijo Matejine fotke :D (razen tistih, na katerih je Mateja ;))
Obsijani z jesenskim soncem...


Kak smo fletkani :D
Še nekaj utrinkov celjske koče:



Iz celjske koče pa smo se odpravili...To je za vas uganka :) V naslednjem postu bom razkrila z več slikami ;)



...nadaljevanje sledi ;)

P.S. M&M bo za prvo silo? ;)

7 komentarjev:

Mateja pravi ...

emmm... :) štrudl je bil fantastičen, dan prekrasen...sem še kdaj za repete ;)

jooooj, kaj bi dala za kak fotoaparatek ;)sprejmem vse prostovoljne prispevke :DDDDD



PS. Špela, upam, da boš pokazala še kaj drugih fotk...ker...emmm...tele mi niso "ratale" in bo moj maestro razočaran hehe hehe

Matjaž Očko pravi ...

ziher je še bla kaka boljša fotka! :)
štrudl je bil pa dober, ja ;) hehe

ps: kdaj ponovimo? :P

Matjaž Očko pravi ...

sam matr, kak sem kosmat! ka mi ni noben povedu!?!? hehe

Anonimni pravi ...

Na koncu je Špica, uni stebri za štrike napenjat, ko majo kajakaši vratice obešene. A bo?

Spela pravi ...

Tole je blo pa čist prehitro...sem mislila, da se bote bolj matrali :D

Kaj pa tista prva slika?

Anonimni pravi ...

Čez most, na tisti strani ko je Špica, obrnjena proti mostu čez Ložnico pri Plavi laguni :D

Vidi, da se ta potka nekje na sredini spusti in ravno dva tedna nazaj sem bil tam in gledal, kje je ložnica šla čez rob.

Spela pravi ...

Eh Uroš...ti nisi zanimiv :) Bom objavila drugi del posta takoj ko najdem mal časa :)