sreda, 7. november 2007

Hepi brzdej tu mi :)

Jah...pa je spet leto naokoli in spet sem za leto dni starejša, odraslejša, bolj zrela in modrejša....ja pa ja de :D

Spremenilo se itak nič ni, je samo en nov dan. Koliko sem se pa v enem letu spremenila, pridobila pa...kaj pa vem :) Nekaj verjetno že :) Presodite sami :)

Ja to je to...mogla sem čestitat sama sebi, da se ne bi slučajno zanemarila ;) Sem pa že dobila darilo od Aleša in to bon za masažo :) Jupiii...komaj čakaaaam na razvajanje :) To pa še ni vse. Opremil je tudi okvir za slike z najinimi slikami in mi kupil Kafetjero, da si bom lahko skuhala dobro kavico. Malo vnaprej sem dobila pa tudi adventni koledar s čokoladicami (upravičeno, saj se začnejo okenca odpirat s 1.dec.) Slikovno gradivo verjetno tudi sledi, ko bo sledilo kakšno praznovanje.
Če pa kdo ne ve, kaj ”za vraga” je kafetjera:


Aja pa da še povem koliko let štejem po novem...jubilejnih 25 :D Mi je rekel brat, da si morem dobro zapomnit ta dan, ker bom zdej dolgo stara 25. A se je res tako težko sprijaznit s tem, da se bližamo 30ki? Starejši občani javite se :D

8 komentarjev:

Mateja pravi ...

pela, vse najboljše! Naj ti Aleš dobro služi...hehe, mal heca :D

25 je tako lepa številka...zdaj prihajaš v lepa in zrela leta ;) Joj, tole se pa ne sliši preveč fajn... :S No, sej veš kako pravijo: "Iz leta v leta modrejši smo..." ;)
Zdaj pa zares: "Življenje je veliko igrišče, samo znati se moramo igrati v njem." Zato Špela, igraj se koliko ti da življenje energije in moči! :)

Mateja pravi ...

ups, "š" se je nekam izgubil...soryy:)

Mateja pravi ...

sorry :D:D

Matjaž Očko pravi ...

HEPI BRZDEJ schpeltza!!! :) konc tedna ti voščim v živo, kot se spodobi, aleš pa mateja bota pa stran gledla ;) :P
btw: zdej lahk pa matejo linkaš :)

Anonimni pravi ...

Nekje sem enkrat slišal "pozdravi se in zdrava ostani". Naj bo to za začetek in glej da ubogaš.

uka pravi ...

haloo!
Pa še starejša občanka.haha
Ja Pela, če verjameš. Starejša , ko boš, bolj se ti bo dogajaL in ne misli si, da boš postala še bolj resna. Sicer pa pravijo, da je v nas vedno otrok, samo spustit ga moraš malo na igrišče... Pazi pa , da ga ne zatreš, potisneš nekam na dno, potem boš hitro postala stara. :O)
To je bil nasvet starejše občanke...
Vse nartaboljše...NA ZDRAVJE

Spela pravi ...

Hvala vsem skupaj :) Se bom potrudila znat igrat čimdlje :)

RokoR pravi ...

vsenajboljše za včeraj in naj bo še vse tako ali pa še bolj črtasto naprej;)