nedelja, 18. november 2007

Kvadratki iz listnatega testa

Bliža se zimski čas in s tem čas peke :) Vedno me na zimo bolj prime, da kaj spečem/spečeva.
Tako sva v petek (in že prej v torek) naredila tele kvadratke. Zakaj toliko...ja je čas rojstnih dnevov. V sredo so se mastile moje sodelavke, včeraj pa Uroš in vsi povabljeni :)

Pa še nekaj slik, da vam naredim malo lušt. Ali pa, da se boste sami lotili peke, ker je res ”na easy”, hitro gotovo in dobro (vsaj za moje pojme).

Najprej odtalimo ploščo listnatega testa in jo pripravimo na površino, kjer bomo valjali:


Razvaljano testo (testo razvaljmo v velikost pekača):


Testo položimo v pekač, ga namažemo z razžvrkljano jajčko in posujemo s poljubnim nadevom (sezam, sol, mak, sir, lan.....) in razrežemo:



Damo v ogreto pečico na cca 220°C za približno 10-15 min:


Pa dober tek!



3 komentarji:

mojchka pravi ...

slastno in simpl... kdo bi želel več?

Anonimni pravi ...

mmm...super je tole...lahko potrdim iz prve roke...sem včeraj papcala hehe

Anonimni pravi ...

Obožujem listnato testo. JE ful uporabno tako za sladice kot za glavne jedi. Tile kvadratki(ali palčke v drugi različici) so pa sploh "ajnfoh" za naredit, pa odlični za glodat. V bistvu je skoraj vsak recept z listnatim testom zelo enostaven in dokaj hiter za pripraviti. Ful fajn recimo pride: brokolijev zavitek al pa bučkina pita ali jagodna krostata in skutni zavitek s pehtranom. To je samo nekaj meni priljubljenih receptov s to sestavino :D :D :D
Pa veselo peko!!