ponedeljek, 28. januar 2008

Alešovi puzzli

Kot sem pisala v prejšnjem postu, sva imela prejšnji teden 8 let. Od Aleša sem dobila prelepo rožico in čokolade, za katere sem mu ”tečnarila” že nekaj časa :D

Jaz pa sem Alešu podarila kolaž, pri katerem mi je pomagal Matjaž (fotke so itak njegove pa računalniško delo...nažalost na Mac-u še nisem odkrila programa za delanje kolažev, v lightroomu pa tud ne znam)...no skratka, z Matjažem in Matejo smo oblikovali kolaž, delat sem pa iz tega dala puzzle :)

Aleš se namreč rad zabava z zlaganjem koščkov;)

Zgledalo je nekak približno takole...
Zraven puzzlov dobiš lično škatlico:


Takle kupček jih je bil (slika je namreč velika 30x40 cm).



Sestavljanje se je začelo :) Bil je tako navdušen in zatopljen, da se mi je na začetku še zahvaliti pozabil (z lubčkom seveda)...ah, moški pač :D


Nekaj že nastaja ;)


In kooooončanooo:


Meni se je zdelo to prisrčno darilo, ne bom pa delal reklame, kje se to da dobit (pač te foto trgovine).

Za konec pa še kolaž v originalu:


Kak se vam zdi?

Kaj ste pa vi kaj podarjali svojim boljšim polovicam za darila (obletnice, drugi prazniki)? Imate navado si kupovat draga darila al bolj pozornosti iz srca? :)

Till next time...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ej, fenomenalna fotka. Jst sem to dala atiju za abrahama, sam sem tumpa dala not sam eno sliko cez celo stran, pa mi je tale zamisel 100x boljsa! Sem pa dobila od sestrične za rd ful dobr koledar iz mojih slik. Tut fajn pride.

Lucija pravi ...

Lepo darilo. Meni osebno so veliko bolj všeč darila v tem stilu, samo včasih mi že potem zmanjka idej. Evo, ti si mi že dala eno. ;)

Anonimni pravi ...

super je vse skupaj izpadlo :) meni osebno so všeč darila takšnega tipa, torej izvirna, iz srca, preprosta, takšna, ki imajo globlji pomen...vesela sem sicer vsakega darila, amapka najbolj me pa ganejo izvirna in unikatna :)

ideje? če imaš nekoga zelo rad, nikoli ne zmanjka idej...vedno znova se kaj najde ;)

Gligorij pravi ...

Ideja mi je zelo všeč, ampak...pogojevanje idej z ljubeznijo? Hm...