sreda, 30. januar 2008

Pustne ocvrte miške

V nedeljo sem se odločila da bom za sladico naredila ocvrte miške. Glede na to, da sem jih delala prvič, so bile pohvaljene in zmanjkale so ”v šusu” :)


2 jajci
2 žlici sladkorja
1 navaden jogurt
2 jogurtova lončka moke
1/2 pecilnega praška
malo naribane limone
žlička ruma
sol

Z mešalnikom zmešamo jajci in sladkor. Dodamo druge sestavine in dobro premešamo. Maso zajamemo z žličko in jo potopimo v vroče olje tako globoko, da se kar sama zvrne iz žlice. Cvrejo naj se na 170 stopinjah od 3 do 5 minut.

Miške se v vročem olju, ko so na eni strani že zapečene, kar same obrnejo in pokažejo zapečeni rjavi del.


Recept sem pobrala od TU

Miške smo pojedli vse, komaj pa sem za fotografiranje rešila enega dinozavra...ja, prav ste prebrali dinozavra :)
Ne verjamete? Prepričajte se...




Sem vam rekla :D

Vi ste že pekli kej pustnih dobrot? Če bo le čas, se ta vikend lotim/lotiva še krofov, mogoče padejo še kake miške...pa bo pust šel mimo ;)

Btw...kaj boste za ”maškare”?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Miške so zares dobre, vendar jih pri naši hiši ni bilo že kar vrsto let ;) Ker sem trenutno bila in sem še zaposlena z učenjem, nikakor nimam energije niti časa za peko...škoda, da sta jih vse sama pojedla ;) Nisi nč dala za probat... :D Pa lušte si mi nardila...
No, včeri sem se posladkala s krofom, danes pa z buhteljnom...mnjami :)

Anonimni pravi ...

Zakon dinozaver, ej! Kr škoda za pojest ;) Letos midva nisma nic pekla, ker drgac smo doma vedno krofe delal, al pa miške. Sam sem kr na jogurtih in sadju bla cel pust. :(