nedelja, 6. januar 2008

Gratinirane palačinke z mesom - kaneloni

Nalašč sem dala oba naziva v naslov, ker ima vsak svoje pojmovanje. Danes sva naredila te palačinke za kosilo in sem se prav čas spomnila pofotkat... :)

Osnovne stvari, ki jih potrebuješ, da lahko spacaš to kosilo:
-meso (mleto)
-palačinke (mleko, jajca, moka...)
-kisla smetana
-sir
-jajca

Najprej spečemo palačinke, nato pripravimo meso (ne bom pisala recepta, ker vsak dela po svojem okusu).

Meso razdelimo na cca toliko delov, kolikor imamo palačink...(težko miselno delo) :D
Ter nadevamo...eno po eno ;)


Zvijemo...

In damo v namaščen oz. s peki papirjem obložen pekač.


Nato pripravimo preliv oz. po domače ”bešamel”. Jajca, kisla smetana in sir.




Prelijemo palačinke...


..in hop v pečico zagreto na cca 200°C za 30 minut.


Pa dober tek...sva komaj uspela slikat končni izdelek, tako hitro je zmanjkovalo


P.S. Količin nalašč nisem pisala, saj sva danes delala za 6 oseb. Količinsko pač prilagodite glede na to, koliko jih bo jedlo. Ko sva delala samo za naju je bilo 6 palačnik...pa je ostalo. Je full nasitno :)

Nisem veliko pisala, saj mislim, da slike povedo dovolj :)

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

Mmm, zgledajo res slastno. Jaz bi jih pa za spremembo filala z zelenjavo, s špinačo je recimo preverjeno dobro, da bi bilo malo manj nasitno in obremenjujoče za želodec. Drgače pa - NJAM!

Anonimni pravi ...

Palačinke so videti zelo okusne, jih bo vredno poskusiti!

Matjaž Očko pravi ...

a ni bešamel omaka malce drugačna? kolikor vem, v njej ni sira... reče se ji tudi 3M; maslo, moka, mleko.

pa kaneloni so ponavadi zviti na točno določen način (ne v enostavno rolco), panirani (drobtine) in ocvrti... ali obstaja več variant "kanelonov" ?
si mi pa taaaaaake lušte nardila... matr... še ta teden jih bom naredil :) ampak kar takšne, kot si ti - mesne palačinke :) pravih kanelonov se mi ne da delat :)

Anonimni pravi ...

Zgleda njami in veliko hitrejš, kot pa moj kosil, ki sem ga že večkrat nardila. Torej ja, jst dam not meso, zavijem v obliko kanelona, spaniram... Ampak tole je glih tak fajn, pa verjetn hitrej, ker uno je kr pacarija :)

Spela pravi ...

Tanja...ja moram poskusit tudi v zelenjavni-špinača verziji :)

Matjaž...original bešamel je tak, kot si ti napisal, ja. Obstaja pa tudi hitra verzija (zato sem tudi dala v narekovaje)...jajčka+kisla smetana (jaz sem dodala še sir ;) )
Kaneloni...mah ne kompliciraj :) Palačinke z mesom pač...tudi moj naslov sem pojasnila v prvem odstavku. Nisem ekspert v kuhanju pa tudi kuharske knjige ne bom napisala :D:D Uberem nekak najlažjo in okusno pot ;)

Matjaž Očko pravi ...

špela: http://www.drustvo-gurman.si/recipes.php?S=6&Article=133

Anonimni pravi ...

Čeprav palačink nadevanih s skuto in kislo smetano, po mojem okusu, ne more nič nadomestiti :), se mi zdi tvoj recept zelo zanimiv in bom enkrat poskusila sama naredit ;) Mogoče bi samo začinila meso... kar se tiče pa špinače pa viham nos...mi ne gre preveč ;)

Anonimni pravi ...

mmmmmmm...
tole je moralo biti pa dooobro:)

ker pa nisem ravno največji ljubitelj mesa, imam pa sam tudi najrajši nadevane s skuto in potem podobno prelite ter spečene v pečici.
in sedaj sem zopet lačen...