ponedeljek, 10. marec 2008

Dragi moški...

Bi lahko ”suhoparila” ob podatkih o današnjem prazniku, pa sem se odločila, da ne bom...zato samo tole:

Ob današnjem dnevu vam želim čimmanj mučenja...s strani nas, žensk :D No, malo ga mora biti, če ne bi pozabili, da nas imate :)

Skratka...vse naj naj :)

Pa še po tradiciji vam podarjam...


Za posladek pa...


Z vami je včasih težko...a brez vas bi bilo še težje :)

5 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

no, fajn! zdej se mi pa sladkega lušta! :)

Anonimni pravi ...

Ja, res je...moški so nujno zlo našega vsakdana :D Malce sem kruta, no, saj ne spadajo vsi v stereotipno zmešnjavo mnogoterih osebnostnih značilnosti, ki jim jih pripisuje "družba", ampak so nekateri prav super - kot npr. moj Taži ;) Brez njega bi bilo moje življenje puščava osamljenosti...Tako pa lahko srečno uživam v najini "oazi ljubezni"...oh, kako sem poetično razpoložena :))))))))))))

Matjaž Očko pravi ...

hehe stardust bo še sladkorno dobu ;)

Spela pravi ...

Hehe...kak sta vidva fajna :) Pravi vzor zaljubljenega para.

Anonimni pravi ...

Love is in the air ;)