četrtek, 22. maj 2008

Apple Chrisp

Tale post se spravljam pisat že hmm...dolgo časa...in upam, da mi bo zdej končno uspelo :)

Torej...pred nekaj časa sem se lotila enega peciva, ki je zelo enostavno za naredit in še bolj enostavno za pojest...ker je njam njam :)
Zdej se mi ga je spet zaluštalo in mislim, da bo v kratkem spet na sporedu ;)

Recept pa gre takole (za pekač 20x30 cm):

4 srednje velika jabolka...olupiš, narežeš na krhlje in položiš v pekač
Nato pa v eni posodi zmešaš:
60 g polnozrnate moke
60g ovsenih kosmičev
75g margarine
110g rjavega sladkorja
nasekljani oreščki (po želji)
žlička cimeta


Vse skupaj zmešaš (pride suho) in nadrobiš čez jabolka...daš pečt.
Pečeš cca. 30 min na 180 °

Ponudiš še toplo (pa tudi hladno je dobro) s kepico vanilijevega sladoleda.
Pa DOBER TEK :)


Še en namig...baje pa je dobro tudi z breskvami. Bomo probali ;)

P.S. Recept sicer ni moja pogruntavščina...no verjetno tudi ne od te punce, kjer sem pobrala recept, ampak vir vseeno lahko navedem ;) TUKAJ je recept


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mnjami! Tole je res zelo okusna sladica, sladoled pa super paše zraven :) Takoj, ko bo kuhinja nared, poskusim še sama ustvariti to enostavno, ampak okusno sladico :)

Katja pravi ...

Uuuu, že vem, kaj bomo delali ta vikend! :)

Bom poročala. :)

Anonimni pravi ...

Mmm, zgleda enostavno in slastno. Bo treba probat,... pa z breskvami se mi zdi še bolj njami.

Spela pravi ...

Ravnokar se peče ;)
Katja, ti pa le poročaj.

Ja, takoj, ko breskve in nektarine še pridobijo na okusu, bom tudi takega poskusila. Res je enostavna, hitro pripravljena in okusna sladica ;)

Anonimni pravi ...

Mmmm, zna bit izjemno dobro ;) Bom zagotovo poskusila narediti! Katere oreščke si pa dala zraven?

Spela pravi ...

@Andreja: Dala sem mandlje in orehe. Čisto odvisno od tega, katere imam doma oz. pri roki ;)