nedelja, 18. maj 2008

One Tree Hill

Pa bomo prilezli do konca te sezone....ta teden bo še zadnji del...


Če mene vprašate, se bo čisto prehitro končalo. Zadnje čase se mi zdi, da je OTH ena izmed boljših nanizank, ki jih z veseljem pogledam, da malo ”odpočijem možgančke” ;)

A je tu še kdo, ki gleda to nanizanko (al je nadaljevanka?)? Kakšna se vam je zdela ta sezona? kdo je vaš najljubši lik, najljubši par...? 

Meni je bila sezona všeč, ker so jo postavili ala 4 leta kasneje. Najboljši mi je pa tamali Jamie. Full dobro igra; vsaka mu čast. Kaj ima Dan ”za bregom”? Se bo Lucas že enkrat odločil za Peyton al bo še vedno zanikal vse skupaj...je smotan :D Me prav zanima, kako bojo zaključili sezono, če sploh bo kakšen zaključek al nas bodo sam še bolj firbčne pustili ;)

Če kdo gleda/bere spoilerje, naj bo tiho ;) 

Tale quote iz prejšnje dela je ”d'best”:
Jamie: How you doing dad?

Nathan: Hangin' in there. 

Jamie: Sure? Cause it feels like we kind of slowed down.
Nathan: Na, we're good.
Jamie: Maybe we should turn around and go back
Nathan: Why? You don't think I can make it up this hill?
Jamie: I'm not supposed to lie, right?

LOOOOL

P.S. Tale citat je skopiran iz ene naše strani, se je prijateljica potrudila in ga napisala (jaz pa prepisala od nje) ;)



14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Neeeeeee, spet bo konec??? :( Pa glih so ornk spet zastartal. Buuuuuhuhu!!....... hehe :D
Ja, fajna serija je tole. Te kr noter potegne, seveda je moj favorit od moškega spola Lucas (itak, hehe!, poleg seveda tamalega Jamie-ja :))) od punc pa najbolj simpatična Haley. Sem pa prepricana, da se ne bo kr lepo zakljucilo - happy end pa to, ampak se bo nekaj ziher zgodilo, da bomo ostali odprtih ust, ko se bo ekran stemnil in bodo napisi ustvarjalcev zleteli mimo.

Spela pravi ...

Sem pogledala zadnji del...sem vedela!!!
Sem vedela, da bo nekaj takega, da bom ostala brez besed!
Torej...katero/koga je Lucas poklical? :D Joj, kje je šele jesen :S

Drugače pa všečen del. Jamie mi je še vedno zakon ;) Tam, ko je skočil v bazen, pa ko je atija potolažil v avtu. Mouth je imel letos tudi kr bolj pomembno vlogo. Haley in njeno petje mi je tudi všeč. Pa sigurno bi se še kaj našlo.

Da vidim, kakšen se je pa vam zdel zadnji del ;)

Anonimni pravi ...

Ti si nemuna. Sej si lahko naslednjo sezono celo dol potegneš
Zakaj je pa internet?

Spela pravi ...

Hehe...zanimiv odgovor ;) Jaz namreč govorim o tej sezoni, ki je dejansko zadnja. Tako, da si naslednje sezone ne morem dol potegnit, ker še ni posneta oz. se verjetno snema ;)

Če se pa že gremo o t.i. neumnosti se pa ”anonimni” prej prepričaj, preden pišeš ;)

Unknown pravi ...

Svašta, anonimni! Mater si brihten! Špela, kok se nisi spomnila in potegnila naslednje sezone iz interneta!?? Ha!? :D :D Edino en majčken problem je pri tem, da bi bilo treba it v prihodnost...

Anonimni pravi ...

Meni je bil zadnji del fenomenalen :D Že začel se je krasno - Gavin in Jackson sta bila za umret luškana, pa ostalo dogajanje se je ravno prav stopnjevalo, da bo grozljivo težko čakat do septembra :(
"...to all those lost souls who have forgotten to believe in the immensity of love" je pa zame absolutno zmagovalni quote tega dela <3

ursika pravi ...

čist slučajno sm pršla do tvojga bloga... in te teme... one tree hill je itak čist supr serija! Sm čist not padla in komi čakam kakšn nov del, če sm prov vidla se ga bo jutr dal že dobit na netu, tko da jupi :)
spet bomo lahk užival :D

Anonimni pravi ...

aaam.. evo tud js čist slučajno do tvojga bloga pršla..
js sm navdušena nad nadaljevanko.. k je res zakon.. itaq lucas naj lik.. jamie je car ja..
drgač pa.. so nas res pustil na trnih.. kero bo poklical.. =)
upam da peyton.. k sta mi tko dobra skupi.. =)=)

Unknown pravi ...

jaz pa vem koga pokliče......ja tisto ki vsi upamo da njo . ok povem prvo črko P

Anonimni pravi ...

Jz sm za Leyton, kar se na koncu izkaže za prav... Wohaa komaj čakam 5. del!

To je pa itak najboljša serija.

jrch pravi ...

Heeeeej. Še en fan serije. Že mal star post ampak verjetn spremlaš tudi te! Tako, da sem se vseen odloču mal pokomentirat. Glih sem isku opis ene epizode, pa sem googlu one tree hill in dubu ven lnk do tvojga posta. Uglavnem ja, da sploh kej napišem :) Serija je kul. Ta sezona je kr kul, a ni? Ti predlagam še eno, če si fanica teh high school serij, filmov (jst sem). No serija se imenuje Skins, angleška, bl hardcore kot one tree, mapak kul.

lp, jrch

Unknown pravi ...

alo,ke pravite na 6to sezono?

Anonimni pravi ...

6 sezona odličen konec, sam mi je pa full na bed, ker ne bo več chada michaela murrya (lucas) in hilarie burton (peyton).

Unknown pravi ...

meni bo predvsem škoda da ne bo več lucasa ampak misli mda bodo tudi drugi igralci ki pridejo dobro odigrali