petek, 2. maj 2008

Pedikura v Celju



LOOOOOOL

Iščem predloge, kam na pedikuro v Celju...


Moji podplatki so potrebni spomladanske nege, zato me zanima, kje v Celju nudijo kvalitetno pedikuro.

Da vidim, če je lahko blog tud koristna stvar :)
Da moji podplatki postanejo mal lepši :D


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz ti svetujem: v zdravstvenem domu nudijo zelo kvalitetno pedikuro Kana d.o.o. Gehwolovi zastopniki. Imajo tudi kliniko v Žalcu. Res so dobri in strokovno usposobljeni. Govorim iz lastnih izkušenj. Sam se pa kr naroč ker imajo gužvo in čakaš sigurno 14 dni. Lahk pa da boš imela srečo. he he No lahk si pa zbereš tud druge. Jaz poznam te in ti jih priporočam. lp in srečo pri izbiri

Anonimni pravi ...

jaz pa navijam za BIONA kozmeticni salon v Sparu v mestu-Askerceva ulica
pa uzivaj v negi in razvajanju

Anonimni pravi ...

Ja, Biona je zakon. No, tja hodim/o na masazo,... (ej, si pa s prvo sliko pošteno prestrašila)... je druga potem zgladila šok. ;)

Spela pravi ...

Super, hvala za predloge. :)

Bom počakala še malo, da vidim, ča bo kdo še kaj predlagal, potem se bom pa odločila.
Najprej me čaka masaža na DObrni, potem si bom pa privoščila še pedikuro ;)

u pravi ...

Imam nacionalno poklicno kvalifikacijo pediker,vendar sem še študentka in se ne nameravam še redno zaposliti. Če poznate kakšne stranke, z veseljem nudim pedikuro, tudi na domu. kontakt: npkpedikerka@gmail.com

u pravi ...

Imam nacionalno poklicno kvalifikacijo pediker,vendar sem še študentka in se ne nameravam še redno zaposliti. Če poznate kakšne stranke, z veseljem nudim pedikuro, tudi na domu. kontakt: npkpedikerka@gmail.com