torek, 4. december 2007

Adventni venček ala...

...moi. Lahko bi rekli temu tudi ”instant” venček. Če mu sploh še lahko rečemo venček. :D

Jaz pa z razliko od Mateje letos nisem porabila toliko časa, volje in materiala, ampak sem se odločila za bolj hitro...a POZOR dišečo varianto venčka, ki bo krasil najino mizo (takoj ko bo pospravljena) :D

Torej...da ne bom samo besedičila...tu je slika:

Če zanima koga recept: vzameš en poljubem krožnik (jaz sem vzela Ikeinega, ki je prozoren), natrosiš po njem božični čaj, dodaš nekaj cimetovih palčk in dve palčki vanilije. Vzameš štiri poljubne svečke (jaz sem se odločila za mini Ikeine)...po želji pa lahko dodaš še klementino (morala bi jo našpikat še s klinčki, ampak jih žal nisem imela). In volia...venček oz. aranžma je gotov.

Ni ravno okrogle oblike in ni najbolj tradicionalen, ampak meni je všeč :) Mislim, da je dovolj že trud, da sem sama nekaj spackala in nisem šla v trgovino in kupila že narejenega (čeprav tudi tistih ne podcenjujem).

Tistega, ki pa zanima, kako diši, se pa naj najavi in lahko pride povohat :)

Pa še ena fotka:

5 komentarjev:

Mateja pravi ...

Ne morem verjet! FUUUL je lep...pa tak simpl ;) Ja, bo res držalo, da ni važna količina materiala, ampak domišljija ustvarjalca :)

PS. Če povabiš na kak božični čajček, itak da pridem(a) :D

Unknown pravi ...

IIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kak leeeeep vencek!!! ;) ;) :D

Unknown pravi ...

No, resno! Šikan je, predvsem mi je všeč preprostost, da ne rabiš nekih ekstra sestavin. Zdej ma sam firbec matra, kako kaj diši! ;)

Anonimni pravi ...

kdo bo pa meni, sirotici samski, naredil vencek? :p

Spela pravi ...

O hvala...kako ste prijazni :)

Stardust: se javim..sam moji ”venčki” niso najbolj mobilni ;)