torek, 25. december 2007

Popoldanske aktivnosti ;)

Mislim, da je že skrajni čas, da vam pokažem, kaj sem imela za delat, da nisem mogla Alešu pomagat delat medenjake :)

Bile so lanskoletno božično darilo prijateljem, bile so vmes še kakšno rojstnodnevno darilo...sedaj sem jih pa naredila prijateljici, da jih je podarila naprej.
O čem govorim? Govorim o mojih Dobrih vilah...

Vzameš paketek Das mase, odtrgaš en kos in razvaljaš. Obrežeš poljubno obliko...nato rišeš.

Jaz konkretno vile, angelčke...kar mi pade na pamet. Potem čakaš, da se posuši
(približno en dan) in pobarvaš (jaz z vodenkami in temperkami). In nastane tole...



Na tej sliki se dve sušita, dve sta končani:


Tu je še ena dokončana malo bolj od blizu. Manjka ji samo še lakiranje (lakiram jih pa z akrilnim lakom v spreju)


To je to...ni višk neke strašne umetnosti..so pa moje in narejene s srcem. To pa tudi veliko šteje, a ne? ;)

Nekak takole izgledajo moji popoldnevi, kadar imam le čas. No, ponavadi se lotim tudi kake druge stvari...tiste bojo pa sledile še v kakem nadaljevanju... ;)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Iiii, kak je pa men tole všeč! Sem dobila enkrat neki podobnega v službi za darilo, sam tist ni blo unikatno, ker prodajajo v Leonardu. Ful dobr! Čestitke k ustvarjalnosti. Jst tut ful rada delam take stvari, sam kr nekak časa ne najdem. Sem komi da tiste moje čestitke sama nardila.

Spela pravi ...

Hvala :) Ja sej...najine čestitke grejo šele jutri na pošto.
Me je čas prehitel, ker hočem naredit vse sama. Ni mi znesla vsega naredit pravočasno. Drugače me pa prav pomirjajo te zadeve in se jih rada lotim.

Unknown pravi ...

Fino, takale zaposlitev prostega časa. Meni osebno take stvari ne gredo preveč od rok :( Sem pa včasih (še v srednji šoli) se nekaj trudila z izdelki iz fimo mase: verižice, zapestnice, obeski... Tist je blo kr fino, danes pa nekak nimam volje s tem... :( Zato pohvalno, da se ukvarjaš s tem in da pri tem uživaš - to je itak najbolj pomembno.

Urban pravi ...

Špelčk, tele vile so še en dokaz, kako si se ti pravilno odločila za svoj poklic. Upam, da boš dosti tega prenesla na svoje "stranke" :)
Pa seveda, na rekreacijo pri otrokih ne pozabiti :P

Drugače so pa lepi ti tvoji "das masa" izdelki:) Sicer pa... saj sem ti jih že dostikrat pohvalil:)
Taprava umetnica ;)

lp,urbi

Spela pravi ...

Hvala obema :) Iščem ideje zdej še za kej drugega kot vile...po praznikih, ko si malo zbistrim glavo, bom poizkusila ugotovit še kako fajn zadevo, pol pa odprem s.p. in obogatim ;) Pol pa svizec zavije čokolado v folijo... :D:D

Anonimni pravi ...

aha, špela, res so lepi. če nebi bili tako lepi, jih nebi vse pograbla jaz.haha za svoje prijatelje...
Mislim, da so bili zelo veseli, tisti, ki so jih bili deležni, še bolj bi jih bili, če bi jih delala sama...haha