torek, 11. december 2007

Božično novoletna peka 1.del

se je začela :) Naredila oz. spekla sva prvo rundo piškotov (po domače keksov), in sicer polnozrnati piškoti iz Ramine knjižice :)

Da bojo keksi približno uspeli, potrebuješ tole:
250g margarine (po domače ena cela kocka)
200g rjavega sladkorja
2 jajci
160g mletih orehov (samo jedrc, brez lupin)
400g polnozrnate moke
1 žlička pecilnega praška
1 žlička mletega cimeta

Pa še slika za tiste, ki jih besedilo živcira :D


Vse stvari pa zmešaš po tem zaporedju...najprej malo zmehčaš margarino (če ne, se ne bo fajn miksala...kot se meni ni) in ji dodaš sladkor. To dvoje miksaš tak dolgo, da postane penasto. Temu dodamš jajca (brez lupine po možnosti), orehe, moko s pecilnim praškom (priporočam, da ne zasipaš vse moke naenkrat notr, če nočeš met cele kuhinje bele :))...aja pol dodaš pa še cimet:)

Na hitro zmešaš in pustiš počivat v hladilniku kako uro (do enega dneva). Najino testo je počivalo en dan...pa je preživelo :)
Se vidi, ne? ;)



Kje sem ostala? Aja...testo pol, ko se že odpočije, daš na pult in ga razvaljaš nekje na debelino pol cm. Z modelčki izrežeš kekse, jih daš na peki papir in v pečico, ki te že čaka zagreta na 180 ° C.

To je to...potem pa samo še dober tek. Aja, po želji jih lahko še okrasiš s stopljeno čokolado ali sladkornim ledom.

11 komentarjev:

Urban pravi ...

Prviiiiiiiiii sem :P:P:P
Špela... ti za Ramo reklamo delaš? :P
Izgleda slastno, samo ne vem kako se ti da vmes še fotoaparat po rokah sukat?
Multipraktik woman ;)
lp,
urbi

Spela pravi ...

Prvi si prvi siiiiii :)
Ne ne...ne delam reklame za Ramo. Sem napisala margarina (če je pa iz ramine knjigice a ne morem pomagat)...morem napisat, da me ne bojo tožili slučajn :D
Fotoaparat? Za blog vse :D
Multipraktik woman...do you think so? Are you sure? :)

Urban pravi ...

Multipraktik... čeprav me vztrajno prepričuješ v nasprotno... si res čedalje bolj mulipraktik:)))
V pozitivnem smislu seveda.
Samo posodo še moraš začet z veseljem pomivat :P

Unknown pravi ...

Hoj,
mene pa zanima kakšen je okus teh keksov?! ;) Zgleda tako preprosta priprava. Kdaj jih lahko pridema koštat?

p.s. hm, pa prva slikica me na nekaj spominja... ;) :D

mojchka pravi ...

vidim, da si jih momentito preveč pustila v pečici... prav tako kot jaz, le da sem jaz pofotkala samo talepše
http://akvarij.blog.siol.net/2007/12/11/po-praznikih-disi/

Evie pravi ...

Js sm se studi lotla teh keksov pa so me mal razočarali - so relativno brez okusa. Mogoče bi mogla res še mal s čokolado "obogatit" :D.

Spela pravi ...

@akvarij: stile keksi so iz polnozrnate moke in so že normalno malo temnejši. Ja, kako rundo sme ap tudi malo prekurila, ker sem bila na netu :) Priznam...se mi pol oprosti? ;)

@Tanja &Evie: okus je v bistvu čisto navaden. Če mene vprašaš je to recept za take čisto navadne kekse s tem, da je namesto bele moke polnozrnata, pa namesto navadnega sladkorja rjavi sladkor. That's it :) Ampak meni so vseeno kul ;)

mojchka pravi ...

se oprosti, seveda se...
s polnozrnato moko so odlični jabolčni mafini, mmmm
piškote pa jaz delam kar po klasičnem receptu in s klasično moko...

Anonimni pravi ...

Mmmm, diši do Šempetra :)

Spela pravi ...

Ooo...Eva Hej :)

Daneš še bolj diši..vohaš? ;) Danes peče Aleš, bo kmlu na blogu ;)

Anonimni pravi ...

Mmmmmm, pa sej ne morm da ne bi bla lačna, ko pa takooo diši! Hitro pokažita kaj sta ustvarila? Jaz pa sem ravnokar zakljucila z izdelavo domacih cestitk.