sreda, 12. marec 2008

Ko se ptički ženijo

Jap, danes je gregorjevo, dan ko se ženijo ptički. Mislim, da je današnje sonce res dokazalo, da se nam bliža pomlad.

Midva sva šla malo prej na sprehod preverjat, če to res drži. Hkrati, ko sva lovila zadnje sončne žarke, sva ”prisluhnila” naravi. Opazovala, kaj vse se že prebuja in kako glasni so ptički. Del poti sva jo mahnila tudi skozi gozd in se za nekaj trnutkov ustavila, zaprla oči in samo poslušala... Uau...kak dober feeling :)

Mislim, da si premalokrat vzamemo čas in naredimo kaj takega...pa bi morali. Priporočam vsem:)

Evo...domača naloga...poizkusite in poročajte, kako se vam zdi...

Midva sva si potem vzela še nekaj trenutkov na hribu pri bližnji cerkvi, da sva ulovila zadnjih 10 min sonca preden je šlo za hrib. Da sva ulovila malo vitamina D :D

Pa še ena pomladanska (današnja) fotka:

Vidim, da sem spet malo zabluzila...zato povzetek današnjega posta. Vesela sem, da se je začela pomlad, da se bliža lepše vreme in daljši dnevi. Vesela sem, da si vzamem čas, da to opazim...in hkrati priporočam vsem, da si vzamejo ta čas :) Seveda pa je tu tudi vprašanje, kakšno je vaše mnenje glede tega in današnjega tempa življenja :)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja, pomlad...kar vidim kako raste trava in cveti kamenje :)))))))))))))) Ne, res...najlepše mi je zjutraj poslušati petje ptic, malo postojim na dvorišču in globoko vdihnem sveži zrak, poljubim mojga in nato lahko začnem živeti dan;) Ni lepšega kot uživanje v malenkostih, ki nam jih ponuja sonček in prebujajoča narava...

Le znati moramo izkoristiti vse, kar se nam ponuja :)

Anonimni pravi ...

Tempo? Noro! Vse nori,... do 15h mi itak noro mine,... potem je mimgrede 17h,... tema,... spat... Super je ko se dan začne daljšat in ko je poleti dolgooo svetlo. Sem pa danes že ob 6h zjutraj slišala ptičke ;) Rada imam naravo in ji rada prisluhnem, ja!

Spela pravi ...

No, mi je všeč, da imam somišljenice :)

Kaj a čas...si vzameta čas za sebe?

Anonimni pravi ...

Zadnje dni sem malo bolj pozorna na naravo oz. rastje, in ugotavljam, da je skoraj na vseh drevesih in grmih, kar jih raste na parceli cez cesto, ze majhen ali malo vecji popek, ki nakazuje na zacetek cvetenja. Juhu... Bliza se pomlad. In ce ne bi bil tak hrup z bliznje ceste in avtoceste bi verjetno lahko tudi slisala kako raste, hehe...
Drugace pa... cas za sebe... seveda! vsako popoldne po kosilu, ko me za kako urco zmanjka, :D je najboljsi cas, ki si ga lahko vzames, ce ti tako seveda pase. Mene ocitno ze daje spomladanska utrujenost ;)