sobota, 15. marec 2008

Korenčkovo pecivo

Kolikor se bo za nekatere slišalo čudno..korenčkovo pecivo...korenček-pecivo...yeah right. No, pa vam povem, da je full dobro. In če vam ne bi kdo povedal, da je notr korenček, potem ne bi vedeli ;)

Recept je pa izgleda takole...
potrebujete:

250 g korenja
1 limona
5 jajc
150 g sladkorja
250 g mletih mandljev
80 g moke
3 žličke pecilnega praška

Nato pa vse to zmešate takole:
Korenje operemo, olupimo in na drobno naribamo.
 Limono operemo, lupino naribamo in sok iztisnemo. Beljake ločimo od rumenjakov.
Rumenjake penasto vmešamo s sladkorjem, polovico limoninega soka in lupinico. Primešamo mandlje, presejano moko s pecilnim praškom in korenje.

 Beljake stepemo v sneg in jih previdno vmešamo. 
Testo vlijemo v pekač in pečemo 20 minut na 175 ° . 
Tole je sicer recept skopiran iz kulinarike, jaz pa sem ga še po svoje ”začinila”. Dodala sem še cimet, ingver, lan...skratka, recept je full prilagodljiv in ga lahko po svoje skobinirate. 1x sem dodala tudi malo jogurta in ovsene kosmiče, pa del polnozrnate, del krušne moke. 
Oblila pa sem vse skupaj s čokolado. Tudi tu si lahko zmišljujete in ga premažete z marmelado, oblijete s čim drugim. 
Najraje imam take recepte, ki so prilagodljivi in tako nastane vedno nekaj novega, drugačnega ;)

To je to...pa prijetno sladkanje :)


13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

In kje je končni izdelek? :D Moraš ponudit kako je na koncu zgledalo, ker sam po tehle napotkih men nekak ne deluje preveč njami... Tak da recepta sama verjetno ne bom sprobala, ampak se raje priporocam za kako vabilo na obisk, ko ga naslednjic naredis, a vela? ;)

Spela pravi ...

Končni izdelek...po pravici povedano, je prehitro zmanjkalo, da bi ga lahko še ujela.
Dobita naslednjič v pokušnjo. Delala sem tudi že korenčkove muffine. Mmmm :)

Matjaž Očko pravi ...

pogrešam fotko končnega izdelka, čeprav je v resnici ne :) bljak! :) hehe
no... sej je ziher dobr, sam... brrrrrr me kr trese :)

Anonimni pravi ...

Ja tut moj je takoj rekel: " Ja ka pa slika končnega izdelka?" Pomoje boš mogla še enkrat nardit pa na konc slikat! Tut jst nimam rada korenčka v nobeni obliki in stanju,...tk da ne ne. Če se ga pa res ne okusi, bi pa mogoč res poskusla, no.

Spela pravi ...

Čist zares se ga ne okusi. Sej sm vedla, da se boste spet vpiknili v nekaj :D Ja...smo pač prehitro pojedi, kaj naj zdej :D

Ko bom spet naredla, bom poslikala končni izdelek in pokazala, pa čeprav končni izdelek ne izgleda tak, kot višnjeva torta :D ampak kot korenčkovo pecivo.

Anonimni pravi ...

Špela, drugič takoj ko vzameš iz pečice - škljoc!! pa je! tak hit tud ne more zmanjkat :D :D

Anonimni pravi ...

Korenje v pecivo?!?!?!?!?!? Pa kaj vam je. Že tako se ga morem otepat v vsaki meni priljubljeni hrani. Zdaj pa še v pecivo. Sicer lahko pridem na obisk, ampak tegale živ ne spravim v sebe. Pa čeprav iz principa.

Korenje je za zajce in edino prebavljivo surovo.

Anonimni pravi ...

Se moram kar z Urošem strinjati, ker imam korenje rada le surovo in v trdi obliki :)))) Bi pa poskusila, če bi mi ponudila...mogoče pa ni tako slabo ;) kot se nam trenutno "sliši"...sam korenčka se res ne sme okusit...

Sicer pa še nikoli nisem slišala za korenčkovo pecivo...zanimivo, ni kaj :)

Spela pravi ...

Zanimivi odzivi...nisem vedela, da toliko ljudi ne mara korenja :D Jaz ga imam pa prav rada ;)
No saj...nikogar ne silim v ničesar. Bom pa seveda vesela, če se oglasi še kdo, ki je morda že delal kako tako pecivo ali pa ima vsaj rad korenček :D

Lucija pravi ...

No, da se še oglasi nekdo, ki ima prav rad korenje - surovega ali kuhanega, celega ali narezanega.... v glavnem v vseh oblikah. :) Tole pecivo bi znalo biti zanimivo. Bi ga kdaj naredila doma, sam mislim, da bi ga potem morala tudi sama pojest, ker tudi pri nas ni ravno veliko ljubiteljev korenja. :)

Spela pravi ...

Končno se je oglasil nekdo, ki ”prebavlja” korenček :D
Hotela sem povedat samo še to, da korenček tu ni v vlogi okusa, ampak za sočnost. ;)

Anonimni pravi ...

hehe. Jaz pa pravim da je korenčkovo pecivo lahko tudi vegansko brez jajc, ki ga pa definitivno lažje narediti. Ja drugače pa to tudi ni slabo :)

Anonimni pravi ...

Za rojstni dan sem enkrat dobila korenčkovo torto. Na sredini pa sloj neke mešanice s Filadelfijo. Sem čokoholik, na splošno ljubiteljica dobrega peciva in sprobala že precej različnega. Tale torta je bila pa najbolj okusna, kar sem jih kdaj jedla. Nisem mogla verjet, da je to s korenjem možno, res se ga ne občuti v pecivu, tako da vsem ustvarjalcem sladkih dobrot s korenčkom lahko samo rečem: čimveč drznih receptov! :)