četrtek, 23. avgust 2007

H2O

Šele pred nekaj časa mi je komaj uspelo navaditi se, da lahko pijem navadno vodo...tako, v večjih količinah. Prej sem koomaj spravila vase 2 dcl, razen, če je bila kakšna z okusom ali mešana s kakšnim sokom.

Pa so mi nekateri razlagali, da ima vsaka voda svoj okus. Sem jih samo čudno pogledala in si mislila...japajade...voda je voda.
Sedaj pa tudi sama (ponižno ;)) ugototavljam, da so imeli le prav. "Okusi" vode se razlikujejo.

In ob vsej tej poplavi takšnih in drugačnih vod iz tega ali onega izvira, se človek vpraša, katera voda je sploh kvalitetna...je res ena boljša od druge? Katero vodo torej kupiti oz. piti?


Nekateri pravijo, da je še vedno najboljša tista iz pipe, spet drugi, da je boljša ustekleničena. Jaz pa...hmm...tisti iz pipe ne zaupam najbolj (don't ask me why).

Če ima kdo kake "insajderske" informacije, katera je najboljša...na plan z njimi ;)


Aja, pa še to...a zaupate vodam različnih trgovskih znamk (ala Mercator, Spar...)?

OK...mal sem zabluzila, ampak mogoče se pa razvije kaka debata :)

7 komentarjev:

Urban pravi ...

Špelca, tale z vodo je skoraj politična ;)... če pa še ni, pa čez leta definitivno bo.
Drugače si se pa fino temco spomnala:)
Jaz najraje pijem čisto "vojniško" izpod pipe, baje je trenutno še OK. Tudi celjska mi je okusna, edin opazil sem, da ima v blokih malo bolj čuden vonj?... mogoče samo predsodek?!
Da bi bile pa ustekleničene precej bolj čiste, pa ne verjamem. Verjetno jih tako "točijo" iz pipe. Sem že zasledil tudi razna testiranja po časopisih, ki pa jim ne verjamem najbolj, kajti korupcija je v zadnjem času najbolj priljubljen šport v naši deželici, tako da vedno dvomim v objektivnost takšnih člankov.
Nekje na netu sem, ne delogo tega nazaj, zasledil da so otroci v neki šoli delali čebulni test za čistost vode. Rezultatov se ne spomnem, bom pa probal link najti in ga bom prpopu tle.

Urban pravi ...

Evooo, sem že našel link:
LINK

P.S.: Tile komentarji bi lahko imeli možnost editiranja tudi in ne samo brisanja.

Spela pravi ...

Nič ni tole politična :)

Drugače pa ja...tale test sm tudi že vidla...pa sem zdej nekak podzavesto začela kupovat Radensko :) čeprav, kaj pa vem koliko verjetni vsem tem (internetnim) zadevam.

Ja, jst tudi pogrešam Edit. Zdej ne vem al je po defaultu tak, al bi mogla jst kje kej nastavit :)

Matjaž Očko pravi ...

hja, res je skoraj politična;
v srednji in na faxu smo jih testirali ceeeeeeeeeeeel kuuuuup. ugotovitev? vse Zale so najslabša možna voda, z največjim deležem mikroorganizmov in podobnim sranjem... med najboljše sodi Dana, ostalih se ne spomnim...
voda je cela znanost :)
btw: večina glavobolov (razen migren in še kakšne eksotike) je posledica dehidracije, nič druga...
zato: pridna špelca, ja!! pit je treba! vodo, da ne bo kake pomote (promocije). :)
nekje 2L na dan, pa si ok...

Spela pravi ...

Bi bla OK, če ne bi mela problemov z migrenami :S

Anonimni pravi ...

Uf, kakšna tema! :D Bi se dalo na dolgo in široko debatirat o tem. Ampak moje skromno mnenje je, da dokler imamo pitno vodo iz vodovoda (marsikatera država v Evropi nima več tega luksuza), je meni osebno ta najboljša. Zakaj?Namreč, po potepanju v Londonu ali po različnih koncih Grčije, ko moraš vedno skrbeti, da maš ustekleničeno vodo na zalogi, je bilo to za mene zoprno breme (ponavadi tudi drago), ko sem navajena, da je čisto enostavno priti do vode (samo do najbližnje pipe stopim).
Če pa že kupujem ustekleničeno,za na kakšne izlete, pa je to ponavadi Dana ali Oaza, pa tudi Jana (Hrvaška) je dobra.

Unknown pravi ...

Nekje sem mel enkrat neke kemijske in biološke analize teh ustekleničenih vod, morem malo pobrskat. se pa spomnim da je je Zala takrat najslapše odrezala in da je bila dana najmanj oporečna. Obljubim da pobrskam pa ti pošljem če najdem...