petek, 24. avgust 2007

Pošta

in to mislim tisto ta staro pošto s poštarji, starimi štirjaki in pismi, karticami, voščilnicami itd.

Pogrešam to, da grem pogledat v nabiralnik in me čaka kakšna kartica, pismo, voščilnica...itd.
Smo se modernizirali...še poštarji se zdej vozijo s skuterji ;)

Zakaj se tako radi poslužujemo sms-ov iz morja, sms-ov za rojstne dneve, sms-ov za druge praznike...namesto pisem pošljemo email...itd. ??

OK...sej sama nisem izjema, ampak... a ni vseeno prijeten občutek, ko te doma čaka pošta (z izjemo položnice). Sem tako vesela, če me čaka kaj v nabiralniku.
Da ne govorimo o voščilnicah. Imam vsako leto veselje z izdelovanjem in pošiljanjem, a kaj ko jih vsako leto dobim manj v vračilo...in jih posledično jih tudi jaz vsako leto manj pošljem, pa nočem bit taka :(

Tale post je vzpodbudila ena kolegica, ki se je hvalila, da je bila 1 mesec na morju, jaz sem jo pa "kregala", ker ni poslala nobene kartice. Čez par dni pa me je v nabiralniku čakala kartica iz Maribora, kjer ona živi... :) Bolje pozno, kot nikoli ;) Jaz sem bila pa zadovoljna ;)

Pa še na hladilnik jih lahko dajem, odkar imava svoj hladilnik ;)



Skratka...rada sem moderna kar se tiče tehnologije, ampak vseeno upam, da se bojo take stvari obdržale, ker vseeno lahko shraniš in čez nekaj časa spet pogledaš, prebereš...sms-e in emaile pa zbišeš in jih ni več (če že ne namerno, jih pa zbriše kak virus ali pa po pomoti format (ko pozabiš shraniti maile).

Koliko pa še vi pošiljate kartice z dopustov, voščilnic za osebne in druge praznike...?

P.S. Verjetno je danes malo zblojen post, ker sem tudi jaz malo zblojena (posledica migrene).

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pri nas doma za vsak božič, veliko noč, rojstni dan pošiljamo voščilnice :) pa še sami jih nardimo, nikoli ne kupimo .... :) z dopusta tudi vedno pošljemo kartice, dobimo jih pa bolj malo ... edino letos sm bla presenečena, v 1 mesecu sem jih dobila kar 7 ... :)

KaTkA pravi ...

js mam tui rada kartice pa jih ful dobivam...iz morja sploh :) drugač pa tu pa tam kako za rd...no ja pol se pa že neha ja ... čeprav jo sama ful rada napišem :)
ko sm bla pa mala, sm pa tak rada delala sama voščilnice za božička, zdej pa rahlo časa zmanjkuje (sam to so sam izgovori ane ...)

Urban pravi ...

Špela, postali smo instant potrošniška družba, z mikrogramom občutka za sočloveka. Vsi vedno "zaposleni", s premalo časa, shoping centri pa vedno nabito polni.
Pri meni je tako, da za božič pošljem prijateljem voščilnice, včasih sem jih tudi sam doma delal, sedaj pa "ni več časa" ;) Z morja sem tudi vedno pošiljal kartice... ni ga lepšega od pisanja na plaži:)
Je pa nekaj. Kaj je bolje? Za RD dobiti SMS ali nič? Sej, kaj pa je "sprintana" vizitka? Ni tudi hudičevo neosebna? Vizitko sprintam v 1 minuti, SMS pa klepam juhuhu dolgo (ker nisem streniran). Tako, da po tej strani, se mi tudi s SMS-om ne zdi prav nič narobe. Dokaz, da se je nekdo vsaj spomnil na tvoj praznik:)
Ti, a če ti iz Celjske koče ali Šmartinskega jezera pišem kartico, jo boš tudi obesila na hladilnik? :P ;)
P.S.: Upam, da je migrena že minila.

Anonimni pravi ...

Špela, midva z Urošem sma vedno pridna in pišema kartice z dopustov in za božične praznike, ane?? ;) :D
Kar se pa sms-ov tiče, vse lepo in prav - sodobno, hitro, enostavno- ampak ni lepšega, kot da te za rojstni dan čaka v nabiralniku čestitka, pa čeprav je kupljena. Sicer pa se strinjam s tvojo ugotovitvijo glede pošte, tudi jaz pogrešam kakšna osebna pisma. Včasih (10 in več let nazaj) ni bilo boljšega, kot da te je v nabiralniku čakalo dolgo, na roke napisano pismo. Aaaahhh, kje so tisti časi....

Anonimni pravi ...

ja, je res zanimivo tole s karticami.Pa se mi kar zaiskrijo oči, če najdem kakšno v nabiralniku, naslovljeno na mene.Moram pa priznati, da jih je vsako leto manj, pa tudi po moji krivdi. Včasih sem jih poslala vsem prijateljem, znancem, zdaj pa se nekak niti ne spomnim, da bi komu pisala, predvsem iz morja.
Pošiljam pa jih predvsem ob božiču, pa mogoč za kak rojstni dan, če je oseba res posebna :)
Špela , si mi pa dala mal mislit... Mogoče in upam, da pridejo nazaj spet dobri , stari časi in da se kljub vsej napredni tehnologiji zopet v naše nabiralnike povrnejo kartice in nam polepšajo dan...

Anonimni pravi ...

Kaj se pritožujete. Blogate pa lahko, mar bi dnevnik pisal :D :D :D

Treba it s tehniko naprej. Še prepočas se vse skupaj uvaja.