ponedeljek, 20. avgust 2007

Uspelo mi je

Preživela sem…hahaha. Nekam začuda sem se strinjala s »sprehodom« na bližnji hribček (ponavadi najdem vse možne izgovore, da mi ni treba it). Včeraj pa se je očitno v mene naselil en vesoljec, kateremu se je dalo hodit. :D

Skratka…odpravili smo se gor, jaz seveda brez vsake opreme, razen z vodo in rezervno čokolado za energijo :) Aleš še z manj stvarmi, ker se je odločil, da si bova delila tiste uboge pol litra vode;) Ostala dva člana ekipe pa opremljena kot prava dva planinca…se je videlo, da večkrat hribolazita in sta bolj zagnana :)

In smo šli…dobro, da sem imela zraven družbo, ker če bi bilo po moje bi se bila sredi prvega hriba obrnila in počakala pri avtu, tako pa imaš za sabo nekoga, zaradi katerega si malo »fin« in si ne upaš odnehat kar tako ;) No, pa sem dihala, sopihala…ampak je šlo. Ko sem premagala prvi hrib je bilo lažje zahvaljujoč Urošu, ker mi je posodil palice (HVALA!) Sem potem skoraj pozabila, da hodim, toliko sem se koncentrirala, da ne bom zapletla mojih nog med palice (hecam se)…sem se pa trudila, da bi hodila pravilno in še kaj odnesla od njih.

Tako mi je počasi uspevalo. Ko sem dala skozi tistih prvih najtežjih 15 minut, se mi je potem odprlo in sploh ni bilo več tako grozno (začuda :D). Ob vsem tem so me na dveh mestih malo odžejale še sveže robide…njam njam :) Pa seveda norost obeh moških predstavnikov, ki jima je na trenutke odtrgalo kot dvema otrokoma.


Na koncu sploh nisem bila tako utrujena, kot sem mislila, da bom.

In čudež…danes me NIČ ne bolijo mišice. Se vidi, da sem imela letos dokaj fizično službo in sem mogoče pridobila malo moči. :) (pa še včeraj, ko sem prišla domov sem si privoščila magnezijevo šumečo tableto)

Uroš, Tanja…sem danes izvedela, da imajo nekje proti Grmadi baje dobro domače kislo mleko ;)


Pa še v vednost. Slike so last Uroša Gruberja in jih uporabljam z njegovim dovoljenjem :)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Majo mleko ja, sam brez skrbi, nič kaj višje kot celjska koča. Samo če ni v hladilniku... ga naj kr majo.

Anonimni pravi ...

Bravo, Špela!
Sem bila prijetno presenečena, ko včeraj nisi ponudila nobenega "brihtnega" izgovora, ko sva vaju povabila na sprehod na Celjsko kočo. :)

Kar tako naprej, prvič je vedno najtežje, naslednjič boš pa že šla kot srnica v hrib :D

Anonimni pravi ...

špela, super blog! se bom še vrnila kaj sem ;) pa profi fotke ... sem si gledala še ostale na avtorjevem blogu ;)

Urban pravi ...

Špela... čestitke za vzpon na celjsko :) Upam, da te niso pregrozno "matral" :P

P.S.: Fino, da imaš blogec. Sedaj pa čakam na kakšen blogovski komentar notranje političnih dogodkov:))))

crt pravi ...

hehe
kako je svet majhen! Lep pozdrav. Pa sekundek je tudi tu.
Svašta
No, bomo malce pogledali kako z Alešem preživljata čas.
Pozdravi ga!

Spela pravi ...

@Urban: hvala za čestitke ;) Nekateri so se norca delali iz mene :D
Glede politike s eboš moral pa obrniti na koga drugega ;)

@Crt: LP to you too...jaz tudi že spremljam kaj se dogaja s tabo ;) Pa je svet res majhen :) Ampak je zanimivo na tak način malo obudit stara poznanstva ;)

Anci pravi ...

Gremo gor u hribe, vohat gorski zrak...Aja, dej povej možeku, da sm klicala na Triglav film in smo se zmenl, da ga povabijo na avdicijo za snemanje 5. Kekca :D
Drugač pa luškan blog, dobr sta kamro zrihtala in že kumi čakam, da bom pila jagodni gosti sok na ta novi sedežni. Bomo vidl če je res tako preprosto čiščenje. :)))
Pridna bodi in se slisimo. Pa pa