četrtek, 23. avgust 2007

Nekaj izpod mojih prstov

Nekateri izmed vas se radi igrate s svojimi fotoaparati, da lahko mi občudujemo in hvalimo potem vaše fotografije, jaz pa se rada malo "igram" z Das Maso :)

Tako je v teh dneh nastal z nekaj truda:


svečnik. Tak je osnoven.
V temi:


Pa še frišno pobarvan:

(v ozadju visi še ena stvar iz das mase, ampak o tem drugič ;) )
Aja, zvezdice so narejene prostoročno, nisem našla nobenega tako majhnega modela. No, pa sej se jim vidi ;)

Ga bom ziher še naredila 1x, da izpopolnim tehniko.

Zdej pa da slišim (berem) kritike ;)

10 komentarjev:

Urban pravi ...

Špela, fini svečnik si naredila. Ne bo nič kritike... iz moje strani :)))

Spela pravi ...

O hvala! :) Sej ga morem še naredit, da ga naredim malo boljše. Aja, pa pobarvala sem ga malo površno (sem delala 100 stvari naenkrat) hahaha

Urban pravi ...

@Špela
Če ga boš preveč "u nulo" pobarvala, bo kičast;)
Kje pa kopuješ ti Das maso? A Timotej (al kaj je že bil?) še obstaja v Celju?

Matjaž Očko pravi ...

izgleda kot prav luštno darilo :)

KaTkA pravi ...

Off topic:
hvala za tvoj komentarček glede zvezdic, si me mal pomirla:)!
btw tole kar si nardila, mi je pa ful ušeč:)!

lep dan naprej :)

Spela pravi ...

@Katka: ni problema, sem tudi jaz paniko peljala preden sem ga dobila :) Tako, da če boš imela še kako vprašanje, se kar javi ;)

crt pravi ...

odlično. Men je všeč, če kaj sam nardiš pa daš, a ne? Das masa je super napram glini, ko jo lahka posušiš, sam če pa češ met trdnost jo moreš pa nujno žgat v peči na 1000°+!

Anonimni pravi ...

Če bi tiste vezice ble oranžne bi pa v najino sobo pasal :D

Sem se že sprašval, kdaj bomo videli tvoje izdelke tudi na blogu. Zdaj pa reklamo pa prodat za kak €.

Spela pravi ...

@sekundek: bi rad oranžno vrvico? Dobiš! Poceni prodam :D

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.