petek, 31. avgust 2007

Kruh, naš vsakdanji

Da ne bo slučajno kdo rekel, da nisem vsestranska oseba :)
Ja, tud kruh znam spečt ;)

In ja, tud slikovni dokaz imam ;)


Sestavljen je iz moke tipa 850 (p.s. ne, to niso grami LOL), polnozrnate moke, ovsenih kosmičev, otrobov in raznih semen.



A recept? Recepta pa ne izdam :D

Pa še notranjost:


Zdej pa naj še sam kdo reče, da ne izgleda slasten :D:D:D
Ga bom še kdaj naredila in poslikala...takrat bo mogoče cel postopek v slikcah (če se bom pravočasno spomnila).

P.S. Pa še današnja večerja "na hitro". Sem zmotila bogega Aleša vmes in je moral prekiniti večerjo, zato da sem lahko slikala LOL

5 komentarjev:

KaTkA pravi ...

opa zgleda delicious :) ... js mam najrajši taki domači kruhek :)

Mateja pravi ...

mmmm....si mi kr lušte nardila :)
najraje imam tak ponozrnat kruh pa kakšno rezino sira zraven -to je najboljša malica ;)

PS. Kolk hočeš za recept? :)))))

Anonimni pravi ...

Tega pa ni pametno gledati lačen :D Kaj si pa tako skrivnostna glede recepta? Sicer se pa lahko drugače zmenima: kaj ko bi mi enkrat na teden takle kruhek spekla, ha?!?! ;) Pa ne rabim recepta :D :D :D :D

Boter pravi ...

zgleda super :P mene tut zanima recept :)

Spela pravi ...

Recept...ja recept je bolj težko napisati, saj je kar iz glave nareto in vsakič drugače. Pač eksperimentiram in dodajam različne vrste mok.