petek, 7. september 2007

Dobro jutro

Jeeej, petek je :)

A je tukaj še kak tak zaspanec, kot sm jst? Ki komaj čakajo soboto in nedeljo, da lahko malo dlje spijo (tu so izzvzeti študenti, ki lahko itak celo leto spijo:D )...in si vsak dan v tednu odštevam, koliko je še do sobote, da bom lahko spaaaala. Sploh takrat, ko se mi služba začne 5:30 in se vstajam 4:30. GROZA!!



Kdaj pa vi vstajate med tednom in kdaj čez vikend?

Sem pa ravno zadnjič razmišljala, kako se nam skozi leta spreminja potreba po spanju. Ko smo čisto mali spimo praktično cel dan. Takoj, ko malo zrastemo že tečnarimo okrog ob 6ih zjutraj. Nekje v staroti 4-5 let se že upiramo popoldanskem spancu. Tudi kasneje se nam še ne da kej velik spat. Poool se pa začne...ko bi spali, pa ne moremo več. Pa se to nadaljuje pomoje do kakega abrahama :D V penziji (če jo bomo dočakali), ko bo pa spet čas, pa itak ne bomo mogli več spat. Ironija, ne?

OK, zdej sm čist zabluzila... :D


(zeeeeeeeeeh)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kakšna primerna tema za tako zgodnjo uro (8:10):D
Men se ponavadi dogaja, da se mi je med tednom fuuuul težko vstajat ob šestih zjutraj. Ko pa KONČNO pride sobota, pa sem že ob pol sedmih budna ko strela. Smola... ne? Kar pa po svoje tud ni slabo, imam vsaj občutek daljše sobote ;)

DRUŽINA KVEDER pravi ...

Špela, se popolnoma strinjam s tvojim "bluzenjem":) Najbolj me matra, ker se moram ponoči zbujat.Našo malčico zbuja želodček in je res tako kot sva z Andrejem napisala v sms-u, da ne potrebujeva več budilke, ker si najina Eva že brusi glasilke. Saj si jih ne tako pogosto, ko si jih pa, si jih pa ornk:) Lep pozdrav!

Anci pravi ...

Špela, se strinjam s tabo, paše dolgo spat. Danes me je telefon zbudil že ob 9:45. Grrrrr! :)

Spela pravi ...

@anja: že??? :D

@klavdija: Ja, ega je men tud full strah. Si ne predstavljam tega nočnega zbujanja. Tako, da upam, da bo najin otrok bolj zaspanec, tako kot midva :D:D

Anonimni pravi ...

Ja Špela, tudi jaz sem ena izmed tistih, ki radi spijo, poležijo in te popolnoma razumem. Komaj čakam,da pride petek, pa ne samo zato, ker vem da bom doma, ampak tudi zato, ker vem da se bom lahk naspalaaa.Prav paše mi v petek zvečer, ko še malo pogledam tv in vem, da bom lahko ju3 dooolgooo spala.nočkoooooooooooo

Anonimni pravi ...

Špela, te čisto zastopim, zaradi pomanjkanja spanja. Samo, počakaj še na kakšno sladko, michkeno bitjece, ki ti bo še krajšalo in "uničevalo" tiste kratke nočne urice, ki jih imaš sedaj. Vendar, verjetno starševska ljubezen dvigne prag tolerance veliko višje:)
Po drugi strani pa, če malo pomislim, koliko časa izgubimo za računalnikom ali pred TVjem, namesto da bi ta čas kvalitetneje izkoristili. Ob 21. uri elektriko ven (in laptope v omare), pa bo prec več časa za spanje in tudi druge zadeve;)

DRUŽINA KVEDER pravi ...

Tudi jaz sem upala, da bo najin otrok zaspanec, ker midva rada zjutraj potegneva (zdaj ne več). Mogoče bo kasneje. Sicer pa tudi ni tako hudo, se pol navadiš na drug ritem.