nedelja, 30. september 2007

Jst mam pa jabkooooo

V četrtek, 27.9.2007 sem dočakala dan, ko sem dobila svojo novo. lepo, belo jabolko :) Če se mogoče kdo sprašuje jabolko, belo (what the hell)??? Ja...dočakala sem Apple...računalnik ;)

Seveda smo mogli zabeležiti ta dogodek za svoj spomin in za vse vas :D

Glej kako lepa škatlaaaa :) Je pa vse u nulo fajn zapakirano in tak stylish.


V škatli se skriva...



No, pa začnimo...Welcomeeee...:D


Kak je fajn občutek, ko si z nastavitvami in vsem fertik v parih minutah in te že vse čaka lepo gor :) Dodaš si samo še stvari po želji.


Seveda sem takoj poklicala inštruktorja ;) in njegovo boljšo polovico, da dobim na hitro kak nasvet ;)
Se je fulll mudilo :D:D
Dve jabki...kak lep pogled :D Matias Hvala za inštrukcije za nazaj in naprej...bojo verjetno še sledila kakšna vprašanja :)

Nekaj stvari me še matra, ampak mislim, da se bom kmalu navadila :) Zdej morem sam še eno torbico nabavit, da bom "mobilna".

9 komentarjev:

Urban pravi ...

wiiiiiii.... ijeeeeeeeee.... leeeeeej kooooo gaaaaa imaaaaaa :)

ti... sam tale bela zadeva, pa nebi bila ravno za v delavnico? :P

p.s.: sam drugače je pa kr šikan nooo :)))

VELIKO VESELIH URIC Z NJIM TI ŽELIM:)

Anonimni pravi ...

A kakšen RTFM pa ne bi, ha :D :D

Ampak še ena kritika, še sreča, da je bel, da se na fotki ne vidi miza v ozadju. Tak style, paše samo na lepo mizo :D

Drgač pa super. Se boš vsaj od MSN clienta poslovila, pa bolj tiho bo pri vaju itd.

Matjaž Očko pravi ...

hehe kak se mateja drži :)
no problem, schpeltza... anytime! :)

Mateja pravi ...

matias: kak se pa naj "držim", če me pa vsi po vrsti "rajcate" z "jabko" hehe


js bi ga tud mela :( sam ne belega..js bi imela črnega (da bi potem samo moj izstopal) hehe ;))


Špela, super...res je lepi ;) in fajni, seveda :))

Anonimni pravi ...

AHA.Se spomnim kak em bla jaz vesela, ko sem si kupla mojga Hp-jčka.Sem se igrala z njim (in se še), ko z otrokom. Tak da ti želim veliko srečnih trenutkov s tvojim otročičkom iz trgovine....haha

Spela pravi ...

@sekundek: a ti mogoce moja miza ni vsec? ;)
Drugace pa...zakaj bi brala FM, če imam prijatelje za to, da mi priskočijo na pomoč :D Pa še malo smo se nasmejali in počvekali;)

@matias: Mateja se čist fajn drži ;) Scer pa res, ti ob dve računalnikih in mobitelu...kako se pa naj človek drži...a ne, Mateja? :DDD

OLKI pravi ...

Najprej welcome to the club...hehe

Inštruktor ti je itak car, inštruktorica še lepša...MSN za Mac pa tudi obstaja...

KaTkA pravi ...

hehe špela ei izbran okus ;)! .. js tudiiiii jabuk meti :P

Anonimni pravi ...

Z včerajšnjim dnem sem tudi sama postala ponosna lastnica Japke. Podaril mi ga je moj predragi možek in me s tem totalno presenetil!! Kot darilo za poroko, pa hkrati še za bližajoče praznike in rojstni dan... hehehe! Zdaj pa ima nekaj časa mir z darili, pa tudi z mojim "žnaranjem" da mi naj da "plac" pred svojim računalnikom :D :D :D