sreda, 12. september 2007

Zobni aparat ali "kam dati denar"

Ja...imam zvezdice oz. kot je rekla ena punčka, stara dve leti, da imam fotoaparat na zobeh. Me je vprašala, kaj imam na zobeh in sem ji odgovorila, da imam aparat...ona pa potem meni: a fotoaparat? ;) Pa komaj je začela govorit :D

Ideja o tem postu se mi je porodila zato, ker imam danes ortodonta, da mi zamenja žičko. In spet bo šlo od mene kar nekaj €. Jah tako je...aparat je zastonj samo do 18 leta...potem pa ga plačaš za "mastne pare" :D Torej, vse skupaj me bo prišlo nekje 1500€. Pa ko bi bla vsaj sama kriva zato, da ga imam šele sedaj...

Skratka, večini ljudi je to še vedno fascinanto, ko ima nekdo aparat. Ko sem da dobila, sem slišala od kolego razne fore...da me bo zadela strela, da mi bo zarustal ipd. Pa ne rečem, da bi hodila v OŠ, kjer je več takih zafrkancij, tako pa so si me privoščili "odrasli" ljudje. Še dobro, da to hitro mine in ljudje nekak ne opazijo, da imam še kaj v ustih. Zadnjič me je Anja vprašala (po obisku pri meni), če ga še imam sploh, je rekla, da se ga sploh ne opazi.

Nositi ga bom morala nekje 1,5 - 2 leti, dobila pa sem ga marca...tako, da je še kar dolga doba pred mano.

Upam, da me po tej menjavi ne bo preveč bolelo, saj lahko včasih kar čutiš tiste premike zob in včasih kak zob tako boli, da se ga dotakniti ne smem. Imam občutek, da mi bo ven padel ;)

P.S. Slik svojih zob pa ne bom dajala gor :D Bom dala mogoče čez dobro leto, če bo opazna razlika ;)

6 komentarjev:

KaTkA pravi ...

js ga tudi dobim kmalu (lepljenje mam po izpitih)...
upam da ti bo pomagu :)

Urban pravi ...

Draga je tale zadeva ja. Sicer je pa tako ali tako drago vse kar se tiče zob. Boš pa imela lepe zobe;)
Zaradi zajebavanja se pa nič ne sekiri. Nekateri pač imajo veselje, ali je pa samo malo zavisti? :)
Čim manj bolečin ti želim. LP

Spela pravi ...

Evo mene...danes mi je namontiral gor neko fedrco in zdej me bo baje bolelo...ker mi bo ta fedrca tiščala dva zoba narazen. Par dni bo baje hudo...in morem rečt, da se bolečina že začenja.

Pa še rekel je, da mi bojo mogoče mogi enega zdret...ampak to se pa ne bom pustila tako zlahka. Je škoda zdravih zob.

Bonny pravi ...

Smeh, smeh, smeh, ko tole prebiram! Kot da bi pisala jaz:). Evo, še ena s keramiko v ustih, razlika je le ta, da se meni nošenje (hvala, komurkoli že) počasi izteka. Z razliko sem že zdaj zadovoljna, samo široko smejat se bom mogla na novo naučit:).

Anonimni pravi ...

ja špelca.Lepo in vsaka ti čast, da si se odločila za to.Pa vem, da te včasih boli, ko te skoraj vsak dan vidim.haha Bo pa boljše in boš zadovoljna, ko se bojo pokazali rezultati.Tudi jaz bi se mogla odločiti za kaj takega, ker imam podobne probleme, pa se mi zdi da sem že mal zamudila in da se jih ne da več popravit. Žal sem kot mala bila premal vztrajna, ali pa me starši niso dovolj vzpodbujali k nošenju aparata. Zdaj pač moram s tem živet in se tolažit, da pa imam še vsaj svoje zobe. Pogumno naprej, mi smo s tabo...

Spela pravi ...

Urška...drugič se podpiši. Sicer sem ti pa že povedala...za aparat ni nikoli prepozno, samo € moreš met ;)